
Project Officer - Customer Services - Hartje Antwerpen
- Verrebroek, Flandre-Orientale Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je formuleert proactief voorstellen aangaande procesverbeteringen binnen de verschillende teams.
- Je realiseert de oplevering van operationele projecten binnen het afgesproken kader.
- Je werkt afdelingsoverkoepelende projecten uit en werkt met verschillende interne stakeholders samen.
- Je beheert meerdere projecten en behoudt op een gestructureerde wijze het overzicht.
- Je verzamelt de nodige informatie bij de verschillende Customer Service teams om de projecten efficiënt en doelgericht uit te werken.
- Je implementeert en communiceert over veranderingen op de werkvloer en creëert draagvlak bij de operationele collega’s.
- Je assisteert de leidinggevenden van Customer Service bij structurele, administratieve en projectmatige interacties.
- Je stelt de nodige rapporteringen op en gaat proactief analytisch aan de slag.
- Je stemt op regelmatige basis af met de leidinggevenden zodat het overzicht te allen tijde bewaard wordt en actiepunten tijdig aangekaart worden.
- Een opleiding in een economische richting
- Een analytisch en kritisch denkvermogen
- Een uitstekende kennis Excel
- Een zeer goede kennis van het Engels