
Delivery Advisor
- Malines, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je beheert de planningen van voertuigen voor de levering en brengt klanten op de hoogte;
- Je levert de voertuigen af aan de klanten en geeft hen een eerste uitleg over de functies;
- Je checkt af en toe in bij de klanten om in contact te blijven;
- Je brengt alle nodige administratie in orde en houdt de database up to date;
- Je promoot aanbiedingen, diensten en accessoires aan klanten;
- ....
- Je hebt een eerste werkervaring achter de rug binnen administratie
- Je hebt een professionele houding en bent klantgericht
- Je werkt daarnaast ook nog heel nauwkeurig en bent een teamspeler
- Je spreekt Nederlands, Frans en Engels
- Ervaring in de automotive sector is mooi meegenomen
- Een competitief salaris aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatie en groepsverzekering;
- De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en door te groeien;
- Een positieve werksfeer met fijne collega's die voor hetzelfde doel gaan;
- Een voltijdse functie met kantooruren.
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.