
Customer service coördinator
- Béringue, Limbourg
- 3.500-4.000 €/mois
- Stage
- Temps-plein
- Je stuurt je team van 3 personen aan en coacht hen om de klanttevredenheid, efficiëntie en responstijden continu te verbeteren;
- Je stemt prioriteiten af binnen transport, klantenservice en salesondersteuning;
- Je analyseert de bestaande processen en implementeert verbeteringen;
- Je volgt KPI's op zoals klanttevredenheid, responstijden en planningsprestaties;
- Je rapporteert aan de Operations Manager en werkt samen met het commerciële team om de unieke positie van het bedrijf te versterken;
- Je zorgt ervoor dat alle IT-assets op een veilige manier worden verwerkt.
- Je behaalde een bachelor of bent gelijkgesteld door ervaring;
- Je hebt minstens 3 jaar leidinggevende of coördinerende ervaring in een B2B customer service omgeving;
- Je beschikt over uitstekende people skills en bent in staat je team te motiveren en te coachen;
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, Frans en Engels. Duits is een pluspunt;
- Je hebt een sterke organisatorische en analytische aanleg, met een proactieve en resultaatgerichte mindset;
- Affiniteit met IT, logistiek en circulaire processen is een groot voordeel;
- Je bent klantgericht en oplossingsgericht ingesteld.
- Je draagt direct bij aan de circulaire economie door IT- en e-mobility-apparatuur een tweede leven te geven;
- Je komt terecht in een groeiende en dynamische organisatie met korte communicatielijnen en veel ruimte voor eigen initiatief;
- Je werkt 40 uur per week met een flexibele opstarttijd tussen 7:30 en 8:30 uur;
- Je ontvangt een competitief loon, naargelang opleiding en ervaring;
- Je kan zowel opstarten via interim als direct een vast contract krijgen, met de mogelijkheid tot een snelle opstart;
- Hard werken wordt beloond! Na een geslaagde interimperiode ontvang je een vast contract.