Heb je een grote interesse in cijfers en oog voor detail bij controle? Dan is deze vacature zeker iets voor jou!Als medewerker backoffice ben je verantwoordelijk voor het administratief en cijfermatig opvolgen en registreren van de aan- en afvoer van afvalstromen. Het is hierbij belangrijk dat je onregelmatigheden opmerkt en rapporteert.Een greep uit je takenpakketBeheren van wegingen via de weegbruggen met weegbadgesOpvolgen en controleren van tonnagesControle en opvolging van facturatie van externe klanten en verwerkersOpmaak en opvolging van attestenOpmaak van lijsten en statistieken over de afvalstromenVragen van klanten beantwoord je per mail en sporadisch telefonischWie ben jij?Je hebt een secundair diploma in een cijfermatige richting of een eerste ervaring met het verwerken van dataJe bent graag bezig met cijfers en hebt ook de nodige concentratie om het werk secuur uit te voerenJe denkt verder na dan de input, het is belangrijk dat je logisch redeneert en eventuele onregelmatigheden nagaat en/of rapporteertJe bent leergierig en het toepassen van nieuwe procedures en wetgevingen schrikt je niet afJe bent digitaal en leert vlot met nieuwe software werkenJe haalt deadlines zonder hierbij in te boeten aan nauwkeurigheidJe kan goed zelfstandig werken maar je bent ook een teamplayer die zich flexibel opsteltJe bent klantvriendelijk en kan goed om met professioneel taalgebruikJe kan op een efficiënte manier werken met ExcelJe hebt zin om deel uit te maken van een leuk team dat elkaar ondersteunt waar nodig!Wat hebben wij te bieden?Een glijdend uurrooster met de mogelijkheid tot telewerkEen fulltime (38u/week) bediendencontract van onbepaalde duurVerloning volgens baremaEen interessante verlofregeling: minimum 26 dagen jaarlijks verlof (voltijds), 11 wettelijke en 3 bijkomende feestdagen, ancienniteitsverlofMaaltijdcheques € 7,25 per gewerkte dag (8 euro vanaf juni 2024)Hospitalisatieverzekering, verzekering gewaarborgd inkomen en groepsverzekeringFietsvergoeding € 0,24 per kilometer en tussenkomst voor openbaar vervoerVele sociale voordelenEen volledige 13e maandOok niet onbelangrijkJe werkt mee aan een het duurzaam verhaal van Imog met als uitgangspunt: afval een bron van grondstof en energie...Je komt terecht in een hoogtechnologische wereld die heel snel evolueertJe werkt voor een bedrijf met sterke visie in Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen die sterk houdt aan hun 6 waarden (klantgerichtheid, integriteit, loyaliteit, betrokkenheid, respect en veiligheid)Overtuigd? Solliciteer dan snel!. Toch nog een vraag? Contacteer ons dan door een mail te sturen naar HR@imog.be.