
Customer Service Medewerker
- Balen, Anvers
- 2.200-3.000 €/mois
- CDI
- Temps-plein
Fulltime job, 38u/week, 20 verlofdagen vrij op te nemen.
Hospitalisatie- en groepsverzekering wanneer je vast in dienst gaat.
Fruit op het werk.
Je komt terecht in een team van 30 collega's waar je met 3 collega's rechtstreeks samenwerkt.
Degelijke interne opleiding om het product door en door te leren kennen.FunctieomschrijvingVoor een groeiend bedrijf in Balen zijn we op zoek naar een gedreven customer service medewerker. Je zal instaan voor een uitdagend takenpakket.
- Samen met 3 andere collega's ben jij het gezicht van de firma. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle bezoekers en chauffeurs aan de receptie.
- Je communiceert met klanten via mail en telefoon wereldwijd.
- Je bent verantwoordelijk voor de input en opvolging van verkooporders en offertes. Verder verzorg je de uitgaande transporten op rekening houden met de levertermijnen. Dit zowel voor baan-, zee als luchtvracht.
- Je staat klanten te woord bij vragen rond producten, prijzen leveringen,...
- Je bent het eerste contact bij klachten, zoekt naar een oplossing en geeft deze intern door.
- Je staat in nauw contact met de collega's van de sales, marketing, finance en productie. Je ondersteunt de Accountmanager.
- Je bent in het bezit van een bachelordiploma en/of deed reeds een eerste ervaring op in een gelijkaardige functie.
- Je bent commercieel ingesteld, klantvriendelijk en staat klanten steeds professioneel te woord.
- Kennis van de bouwsector is een plus.
- Je hebt een goede kennis van het Officepakket en kan werken met Navision.
- Je hebt een sterke talenkennis, buiten Nederlands spreek en schrijf je vlot Duits of spreek en schrijf je vlot Frans.
- Je bent kritisch ingesteld en durft initiatief nemen om zaken te verbeteren.
- Je weet het hoofd koel te houden bij drukte.
- Je werkt nauwkeurig en punctueel.
- Je bent een teamplayer maar kan na een degelijke opleiding ook zelfstandig werken.