
Administratief medewerker - deeltijds 16–19u/week- regio Gent
- Gand, Flandre-Orientale
- Intérim
- Temps-partiel
- Verwerken van ingaande & uitgaande facturatie
- Contact met klanten en leveranciers rond facturatie
- Onthaal van medewerkers, zowel op kantoor als telefonisch
- Algemene administratieve ondersteuning van het kantoor
- Je bent nauwkeurig en administratief sterk
- Je bent vlot Nederlandstalig zowel mondeling als schriftelijk
- Je bent communicatief en klantvriendelijk
- Je kan zelfstandig werken maar voelt je ook goed in team
- Een deeltijdse functie met onmiddellijke opstart
- Eerlijke verloning volgens barema
- Een afwisselende administratieve rol
- Goede ondersteuning binnen een fijn team
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.