
HR & Payroll Specialist
- Wommelgem, Anvers
- CDI
- Temps-plein
Je zorgt maandelijks voor een correcte en tijdige loonverwerking en beheert de personeelsadministratie van A tot Z: contracten, personeelsdossiers, verzekeringen, tijdskrediet... Je behandelt sociale documenten zoals vakantieattesten, mutualiteitsformulieren en aanvragen voor thematisch verlof.
Daarnaast stel je rapporten op rond o.a. afwezigheden en personeelsverloop. Je werkt mee aan diverse berekeningen en simulaties (bruto/netto, loonkosten, vakantiegeld, 13e maand...).
Je bent het aanspreekpunt voor regiomanagers, filiaalleiders, winkelmedewerkers en het sociaal secretariaat - en daarmee het visitekaartje van onze payrollafdeling.Wat vinden wij belangrijk?
- Ervaring - Je beschikt over een Bachelor of Master in een economische richting, bij voorkeur met specialisatie in HR en hebt minimaal 5 jaar relevante ervaring in payroll of binnen een sociaal secretariaat.
Je hebt ook aantoonbare praktische ervaring met de verwerking Belgische payroll en sociale wetgeving. * Talen - Je bent perfect tweetalig (NL/FR) zowel mondeling als schriftelijk.
- Expert - MS Office (Excel, Word en Outlook) heeft geen geheimen voor jou.
- Persoonlijkheid - Je bent positief, communicatief en empathisch. Je werkt zeer nauwkeurig, gestructureerd en natuurlijk uiterst discreet. Strakke deadlines kunnen je niet uit je lood slaan, maar geven jou een boost.
- Cultuur - Samen staan we sterker, dus we verwachten van jou de nodige teamspirit. Je voelt je goed binnen de DIY-sector, want zelf ben je echt een 'Doener'.
Ons personeelsbeleid is gebaseerd op diversiteit en gelijke kansen. Wij selecteren de kandidaten op basis van hun kwaliteiten ongeacht hun leeftijd, geslacht, herkomst, overtuiging, handicap, nationaliteit enz.