
Customer Service Medewerker
- Opglabbeek, Limbourg
- CDI
- Temps-plein
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor een eigen klantenportefeuille;
- Je volgt de zendingen van uw klant dagelijks op de voet op;
- Je springt bij in het customer-service team bij het beantwoorden van telefoons en het behandelen van mails m.b.t. de vragen van onze klanten;
- Je zorgt ervoor dat de verwachtingen van je klanten op een correctie manier worden overgebracht naar de operationele diensten;
- Je onderhandelt met klanten om tot oplossingen voor allerhande problemen te komen;
- Je bent professioneel in klachtenbehandeling.
- Je beschikt over een bachelorsdiploma of bent gelijkwaardig door ervaring;
- Je hebt een commerciële instelling en klantgerichte communicatieve vaardigheden;
- Je stelt je zowel mondeling als schriftelijk professioneel en diplomatisch op;
- Je bent sterk in het communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, in Nederlands, Duits, Engels en eventueel Frans;
- Je hebt geen 9-tot-5-mentaliteit;
- Basiskennis van transport is een pluspunt;
- Je bent stressbestendig;
- Het rinkelen van de telefoon schrikt je niet af;
- Je hebt een hands-on mentaliteit en bent loyaal, plichtsbewust en communiceert op een open en duidelijke manier;
- Je kan zelfstandig werken, maar ook een waardevolle bijdrage leveren aan teamverband.
- Wij bieden jou een interessante en gevarieerde functie binnen een dynamische werkomgeving met korte en open communicatielijnen;
- Je komt terecht in een warme omgeving met een moderne en open workspace;
- Je kan rekenen op een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen in overeenstemming met jouw opgedane ervaring;
- Het bedrijf biedt ook doorgroeimogelijkheden.