
Chief Operations Officer
- Louvain, Brabant Flamand
- CDI
- Temps-plein
- Je vertaalt de bedrijfsstrategie naar een operationele visie en doelstellingen.
- Je stuurt, analyseert, stroomlijnt en schaalt alle operationele processen op in functie van de groei en zorgt voor een naadloze samenwerking tussen de afdelingen.
- Je leidt en coacht het managementteam en stimuleert hierbij een cultuur van ownership en innovatie.
- Je monitort vooruitgang en efficiëntie door middel van KPI; je verbetert de productiviteit en waarborgt de kwaliteit van producten en diensten.
- Je draagt de eindverantwoordelijkheid voor de financiële gezondheid van de organisatie en werkt hiertoe nauw samen met een externe partner.
- Je bent de brug tussen de CEO - het strategische niveau - en de uitvoering. Je zorgt dat de neuzen in dezelfde richting staan. Je inspireert, communiceert helder en zorgt voor consistentie. Je bent zowat de lijm die alles bij mekaar houdt.
- Je bewaakt en ondersteunt een sterke bedrijfscultuur die past bij de missie en de kernwaarden van Ticketmatic.
- Je speelt een sleutelrol bij het aanwerven, ontwikkelen en motiveren van de medewerkers.
- Je behoudt overzicht over de productontwikkeling en zorgt dat deze aansluit bij de behoeften van de markt.
- Je stuurt de groei van het klantenbestand, waarborgt klantentevredenheid en ondersteunt internationale groeimogelijkheden
- Je hebt een Masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring (bedrijfskunde, economie, MBA, engineering, informatica of een gerelateerde discipline.
- Je hebt aantoonbare ervaring in het optimaliseren van bedrijfsprocessen en het sturen op resultaten, en dit binnen een kleine tot middelgrote structuur.
- Je schakelt vlot tussen het strategische en het operationele niveau.
- Je bent analytisch sterk, denkt graag goed na alvorens te handelen en bent zo een bedachtzame sparringpartner voor de CEO.
- Je brengt een solide IT-kennis en een sterke affiniteit met technologie.
- Je hebt een bewezen trackrecord in het bouwen, leiden en ontwikkelen van succesvolle multidisciplinaire teams.
- Een uitdagende baan in een gezonde, dynamische organisatie met duidelijke groei ambitie; een bedrijf gericht op doordacht ondernemen, efficiëntie en innovatie.
- De kans om zij aan zij te werken met de CEO en samen de toekomst van de organisatie verder vorm te geven.
- Een bedrijfscultuur gestoeld op kernwaarden die je dagelijks voelt in wat mensen zeggen en doen.
- Een bedrijf dat erin slaagt een hoge klantentevredenheid te realiseren en te behouden.
- Een aantrekkelijk, marktconform loonpakket
- De keuze om al dan niet vanuit een managementvennootschap te factureren.
StepStone
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.