
Customer care medewerker
- Zeebruges, Flandre-Occidentale
- CDI
- Temps-plein
- Je beantwoordt vragen en noden van klanten aangaande productinformatie, factuurverschillen, levertermijnen...;
- Binnenkomende bestellingen via beurzen, account managers, opendeurdagen,... worden door jou verwerkt en opgevolgd;
- Eerstelijns telefoon beantwoorden, zowel in het Nederlands als Frans, van consumenten en winkels;
- Het verdelen van zowel tickets als mails naar de juiste afdelingen;
- Als verzendingen verloren gaan, zorg je voor de nodige communicatie met het magazijn en de transporteurs;
- Administratieve taken zoals het aanmaken van retourbonnen, creditnota's, artikelen opnieuw plaatsen...behoren ook tot je takenpakket;
- Eveneens zal je instaan om online order statussen te wijzigen en chatberichten te beantwoorden.
- Je beantwoordt vragen en noden van klanten aangaande productinformatie, factuurverschillen, levertermijnen...;
- Binnenkomende bestellingen via beurzen, account managers, opendeurdagen,... worden door jou verwerkt en opgevolgd;
- Eerstelijns telefoon beantwoorden, zowel in het Nederlands als Frans, van consumenten en winkels;
- Het verdelen van zowel tickets als mails naar de juiste afdelingen;
- Als verzendingen verloren gaan, zorg je voor de nodige communicatie met het magazijn en de transporteurs;
- Administratieve taken zoals het aanmaken van retourbonnen, creditnota's, artikelen opnieuw plaatsen...behoren ook tot je takenpakket;
- Eveneens zal je instaan om online order statussen te wijzigen en chatberichten te beantwoorden.
- In het bezit zijn van een Bachelor of Master diploma (richting maakt niet uit);
- Zowel als je pas afgestudeerd bent of al beschikt over een eerste werkervaring, kom je zeker in aanmerking;
- Een goede kennis van Nederlands en Frans is noodzakelijk: de klanten die je te woord staat zijn ook actief in Wallonië;
- Je bent commercieel ingesteld en communicatief sterk om goede communicatie te houden met zowel klanten als collega's;
- Bij momenten kan het erg druk zijn waardoor de nodige stressbestendigheid zeker van belang is in deze functie;
- Je bent computervaardig en leert snel en graag nieuwe programma's aan;
- Verder omschrijven je familie en vrienden jou als probleemoplossend, nauwkeurig en assertief.
- Een boeiende voltijdse functie in een zeer sterk groeiende organisatie die investeert in de toekomst, door bewust te werken aan strategie, visie en talent;
- Enthousiasme, klantgerichtheid, betrouwbaarheid en ondernemerschap zijn belangrijke waarden die onze klant vindt;
- Je krijgt intense begeleiding en ondersteuning tijdens de start van jouw nieuwe job;
- Een flexibele werkgever en mooie work-life balance met o.a. 26 vrij te kiezen verlofdagen;
- Een aantrekkelijk salarispakket met maaltijdcheques, eco-cheques, hospitalisatie en een groepsverzekering;
- Een enthousiaste groep collega’s en een bedrijf met toekomstperspectieven die jouw talent naar waarde schat.