
Regional Marketing Lead
- Flandre-Occidentale
- CDI
- Temps-plein
- internationale groei-context
- strategie (regionaal)
- B2B
- projectmanagement
- Je ontwikkelt en implementeert een B-to-B marketingstrategie op maat van de specifieke markten.
- Je tekent de krijtlijnen uit, bepaalt objectieven en doelstellingen en legt budgetten op (en beheert het overall budget)..
- Je bewaakt de uitvoering van de diverse marketingprojecten (productlaunches, loyaliteitsprogramma's, ...) op vlak van middelen, budget, timing, Voor de uitwerking en opvolging (organisatorisch/administratief/ontwerp/...) kan je steunen op interne collega's.
- Je werkt nauw samen met sales en houdt ook vinger aan de pols bij je klanten, de bredere markt (segmenten, concurrenten, ...). Jij detecteert kansen, en stelt op basis hiervan nieuwe initiatieven voor of optimaliseert bestaande.
- Je organiseert zelf ook beurzen en events.
- Wat breng je mee? Meerdere jaren relevante ervaring in een B2B-marketingomgeving, bijvoorbeeld als trade marketeer. Ervaring in een internationale context is eigenlijk verwacht. Je weet wat het betekent om te schakelen tussen corporate niveaus en meer lokale teams.
- Je hebt sterke projectmanagementskills en ervaring in het beheren van budgetten, opstellen en opvolgen van KPI's, projectplannen, ... Je werkt autonoom én gestructureerd.
- Je communiceert helder en impactvol, schriftelijk en monderling, in het Nederlands en Engels. Een goede basis Duits en Frans zijn ook vereist.
- Je werkt graag samen en bent sterk in (intern en extern) stakeholdermanagement.
- En je bent ook ondernemend, pragmatisch & oplossingsgericht.
- Je bent bereid om occasioneel te reizen (West-Europa).
- Een job met internationale focus en impact!
- Een mooi performant bedrijf, en een sterke werkgever
- Een aantrekkelijk salarispakket, meer dan marktconform loon met tal van voordelen en incentives.
- 32 verlofdagen
- Leer- en groeikansen, en carrièrekansen in een grote marketingorganisatie.