
Commercieel medewerker
- Béringue, Limbourg
- CDI
- Temps-plein
- Debiteurenbeheer: Je volgt openstaande facturen nauwkeurig op en zorgt voor een tijdige betaling door klanten;
- Telefonische verkoopgesprekken: Je voert zowel ingaande als uitgaande gesprekken, waarbij je diverse klantengroepen op een professionele manier benadert en de relatie met hen versterkt;
- Opstellen en opvolgen van offertes: Je bereidt offertes voor, stelt ze op en volgt ze actief op om de verkoopkansen te maximaliseren;
- Orderverwerking: Je verwerkt zowel verkoop- als inkooporders, zorgt voor een correcte invoer in het systeem en volgt deze verder op;
- Klantgericht advies en verkoop: Je informeert klanten over onze producten en diensten en biedt deskundig advies op maat;
- Klantontvangst en beurzen: Je verwelkomt klanten in onze showroom en bent later ook bereid deel te nemen aan vakbeurzen verspreid over België;
- Debiteurenbeheer: Je volgt openstaande facturen nauwkeurig op en zorgt voor een tijdige betaling door klanten;
- Telefonische verkoopgesprekken: Je voert zowel ingaande als uitgaande gesprekken, waarbij je diverse klantengroepen op een professionele manier benadert en de relatie met hen versterkt;
- Opstellen en opvolgen van offertes: Je bereidt offertes voor, stelt ze op en volgt ze actief op om de verkoopkansen te maximaliseren;
- Orderverwerking: Je verwerkt zowel verkoop- als inkooporders, zorgt voor een correcte invoer in het systeem en volgt deze verder op;
- Klantgericht advies en verkoop: Je informeert klanten over onze producten en diensten en biedt deskundig advies op maat;
- Klantontvangst en beurzen: Je verwelkomt klanten in onze showroom en bent later ook bereid deel te nemen aan vakbeurzen verspreid over België;
- Je kan gestructureerd, georganiseerd en punctueel werken en houdt overzicht in een dynamische omgeving;
- Daarnaast denk je proactief mee en zoekt naar oplossingen die bijdragen aan een efficiënte werking van de organisatie;
- Je neemt verantwoordelijkheid, durft beslissingen te nemen en laat je niet afschrikken door uitdagingen;
- Je werkt graag samen met collega’s en draagt bij aan een positieve werksfeer. Samenwerken en kennis delen vind je vanzelfsprekend;
- Commerciële of administratieve achtergrond: Je hebt een relevante opleiding gevolgd of beschikt over gelijkwaardige ervaring. Een technische affiniteit is een pluspunt;
- Goede IT-vaardigheden: Je hebt ervaring met MS Office (Excel, Word, Outlook) en kunt vlot werken met administratieve systemen;
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, Engels en Frans, zodat je met verschillende klanten en leveranciers kan communiceren.
- Een zelfstandige en afwisselende functie bij een stabiele en groeiende onderneming met een kans om professioneel door te groeien;
- Een prettige werksfeer, inclusief gezamenlijke lunch die door de klant dagelijks wordt aangeboden;
- Een aantrekkelijk salaris in verhouding tot ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.