
Supervisor
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Het managementteam ondersteunen en indien nodig vervangen om de KPI’s te realiseren en winstkansen te creëren;
- Individuele dagelijkse en wekelijkse verkoopdoelstellingen vastleggen voor het winkelteam om de winkel beter te doen presteren;
- De KPI’s en teamprestaties opvolgen door verslagen op te stellen en het managementteam op de hoogte te houden;
- De werking van de winkel ondersteunen, onder meer voorraadbeheer, loonkosten, administratie en werkschema’s;
- Helpen om een uitmuntende ervaring te creëren voor de klant door een uitzonderlijke persoonlijke service te bieden en de klant altijd centraal te stellen;
- Het team inspireren, motiveren en ontwikkelen via opleiding, coaching en productkennis.
- Heeft een passie voor ons merk en wil onze waarden uitdragen;
- Is zeer klantgericht en heeft ervaring in het efficiënt beheren van een team;
- Goede resultaten behaald in het ontwikkelen en uitbreiden van je team;
- Ervaring in het nastreven en verbeteren van KPI’s en verkoopdoelstellingen in de retailsector en een goed inzicht in de werking van een winkel.