
Customer Service Duits
- Deinze, Flandre-Orientale
- 2.400-3.500 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en Duitsland
- Je bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagers
- Je beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonisch
- Je ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelproces
- Het opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakket
- Je streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandeling
- Je verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houden
- Je werkt samen met collega's of andere afdelingen om complexe problemen op te lossen
- De masterdata van je klant breng je periodiek up-to-date
- Je denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen.
- Je hebt minstens een bachelor diploma, of gelijkwaardig door ervaring
- Je beschikt over uitstekende communicatievaardigheden in Duits, Engels en Nederlands en dit zowel schriftelijk als mondeling
- Je bent klantgericht en bent pas tevreden als je klant dat is
- Je bent goed georganiseerd en nauwkeurig
- Je houdt van een dynamische omgeving en afwisseling in je job
- Je bent een teamplayer en hecht veel belang aan een goede communicatie met je collega's
- Je hebt goede kennis van Microsoft Office, Excel, ….
- Ervaring met de Duitse markt en export is een pluspunt
- Ervaring met Business Central (Microsoft Dynamics 365 ERP) en EDI is een pluspunt
- Optie vast!
- Aangename werksfeer
- Aantrekkelijk salaris afgestemd op je ervaring, aangevuld met MC, hospitalisatie,..