Service Line Leader - Mystery Shopping

Ipsos

  • Gand, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 19 jours
Job Description:#ProudToBeIpsos
Ipsos is één van de grootste marktonderzoeksbureaus ter wereld. Wereldwijd zijn wij aanwezig in 90 landen, met meer dan 18.000 werknemers, waarvan maar liefst 180 werknemers in België.
Wij leveren verrassende en unieke inzichten in mensen en markten waarmee we organisaties inspireren en helpen bij het nemen van hun beslissingen.Als organisatie zijn we volop in beweging met een groeiend klantenportfolio en zoeken we daardoor binnen ons Mystery Shopping team een 'Service Line Leader'. Het Mystery Shopping team zorgt ervoor dat bedrijven objectieve feedback krijgen over hun dienstverleningen van “getrainde” consumenten.
Om dit te realiseren, zetten zij mensen in, 'Mystery Shoppers', die nagaan of merken en bedrijven hun beloftes aan klanten nakomen. Op deze manier kunnen de bedrijven zich op alle vlakken verder ontwikkelenMAAK JIJ HET VERSCHIL ALS SERVICE LINE LEADER?
  • Als service line leader (ook wel Business Unit verantwoordelijke) van het Mystery Shopping team ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen en het laten groeien van onze Mystery Shopping business en het team.
  • Dit houdt in dat je een business plan schrijft en actief nadenkt over toekomst en verdere uitbouw van de Mystery Shopping business en het team.
  • Met jouw Client First focus laat je huidige klanten groeien en genereer je nieuwe klanten.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de projecten van het Mystery Shopping team van begin tot einde, samen met de projectverantwoordelijken.
  • Je waakt over de algemene groei en wellbeing van het team. Het team bestaat uit een vijftal medewerkers, jij rapporteert aan de Managing Director.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de tevredenheid van een aantal bestaande klanten over de projecten die je voor hen doet.
  • Je maakt deel uit van het bredere Channel Performance netwerk binnen onze Ipsos Community.
HOE VUL JIJ ONS AAN?
  • Je hebt een commerciële mindset en je houdt ervan om enerzijds klantenrelaties te onderhouden en repeat business te genereren en anderzijds nieuwe klantenrelaties op te bouwen.
  • Je werkt samen met klanten om de onderzoeksvragen te beantwoorden.
  • Je hebt minstens vijf jaar ervaring in Project Management/Consultancy in Customer Experience, Retail Audit, de service industry … Ervaring met Mystery Shopping is een pluspunt.
  • Je voelt je op je best in een dienstverlenende omgeving en je hebt ervaring met het managen van projecten en budgetten.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden - zowel schriftelijk als mondeling - waardoor je klanten, shoppers en teamleden gemakkelijk te woord staat.
  • Je bent vooral erg positief en nieuwsgierig met een can do oplossingsgerichte mentaliteit.
  • Je beheerst het Nederlands en Engels en hebt een basiskennis van Frans. Een (zeer) goede beheersing van het Frans is een troef.
WAT WE JE TE BIEDEN HEBBEN
  • Een competitief pakket met extralegale voordelen op basis van jouw ervaring en expertise, samen met 28 dagen vakantie en 2 betaalde volunteer days.
  • We bieden je de mogelijkheid om een (elektrische) fiets aan een voordeliger tarief te leasen.
  • Een omgeving waarbinnen jouw inspanningen en prestaties worden erkend en beloond.
  • Je kan steeds terugvallen op ons Channel Performance team in Praag, waar je ook de kans krijgt om opleiding bij te volgen.
  • Je werkt in een klein en hecht team.
  • Wij zijn gepassioneerd door ons werk en vinden een goede balans tussen werk en privé net zo belangrijk. Hierdoor bieden we je een hybride werkomgeving waar je flexibel kan telewerken.
  • We zijn een Sport Award winnend bedrijf. Wij zetten in op tal van sportieve activiteiten zoals fietsweekends, ski- en snowboardinitiaties, marathons, muurklimmen, padel, surfen, powerdance, etc.
  • Elke keer weer kijken onze Ipsos collega's uit naar onze afterworks, zomerfeest en nieuwjaarsdrink.
  • Tot slot hechten we veel waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en trachten we een positieve bijdrage te leveren door tal van activiteiten te organiseren zoals een river clean-up, zero waste acties, bomen planten, etc.
JOIN US!
Wil jij deel uitmaken van een inclusief bedrijf dat inzet op training, doorgroeimogelijkheden en tal van leuke activiteiten? Wij verwelkomen graag iedereen, ongeacht religie, genderidentiteit- en expressie. Diversiteit binnen onze teams wordt gezien als een echte meerwaarde.Solliciteer nu via de 'Apply now' button hieronder. Onze Talent & Development Officer Tinneke Van Hecke zal binnen enkele dagen contact met je opnemen.Wil je ondertussen meer informatie? Aarzel dan niet ons te contacteren via Mailbox.HR@ipsos.com, of onze website te bezoeken.About Us:Ipsos is one of the world's largest research companies and currently the only one primarily managed by researchers, ranking as a #1 full-service research organization for four consecutive years. With over 75 different data-driven solutions, and presence in 90 markets, Ipsos brings together research, implementation, methodological, and subject-matter experts from around the world, combining thematic and technical experts to deliver top-quality research and insights. Simply speaking, we help the biggest companies solve some of their biggest problems, serving more than 5000 clients across the globe by providing research, data, and insights on their target markets. And we're proud to share we've received our Great Place to Work Certification in 2022 & 2023!

Ipsos

Offres similaires

  • Shift Leader

    Burger King

    • Drongen, Flandre-Orientale
    Envie de prendre des responsabilités dans le royaume du King? Deviens Shift Leader! Ta mission Tu es responsable pendant ton shift de la gestion du terrain et d'une équipe de 1…
    • Il y a 2 mois

    Consultez les offres d'emploi similaires:

  • Logistiek Teamleader

    Select HR

    • Desteldonk, Flandre-Orientale
    Description de fonction Als Teamleader bij onze klant sta je in voor volgende taken: Je volgt de werkopdrachten en werkuren van de werknemers op Je motiveert en begeleidt je team…
    • Il y a 12 jours
    • Postuler facilement