
ADMINISTRATIEF TALENT ADVOCATENKANTOOR
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- Dagdagelijkse opvolging van de kantoorwerking met de advocaten
- Beheer inkomende post, verdeling aan medewerkers en klassement;
- Centraal aanspreekpunt voor klanten;
- Agendabeheer, afspraken en vergaderingen vastleggen;
- Fungeren als echte dossierbeheerder naar de klant toe
- Administratief beheer van dossiers en stukken (klassement, kopies e.d.);
- Het samenstellen van bundels en bewijsstukken
- Diverse administratieve taken : openen dossiers, archivering dossiers, beheer inschrijvingen seminaries, bestellingen plaatsen, ….
- Je bezit een Bachelordiploma aangevuld met relevante ervaring als administratief assistente en office assistente, ervaring in een advocatenkantoor is een nice to have
- Zeer goede kennis van het Nederlands, en goede kennis van het Engels. Ben je 2-talig, helemaal top!
- Je werkt vlot met de courante PC-toepassingen en leert snel bedrijfseigen software aan
- Je hebt sterke organisatorische skills en bent sterk administratief onderlegd
- Je hebt maturiteit en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie
- Je bent stressbestendig en kan zelfstandig werken
- Je bent flexibel, proactief en u heeft een flinke dosis teamspirit
- Je kan je zelfstandig verplaatsen naar het kantoor. Thuiswerk is in de eerste 6 maanden niet van toepassing.
- Voltijds contract van onbepaalde duur van 39u/week
- Een leuk, modern kantoor in centrum brussel
- Terugbetaling NMBS abonnement of openbaar vervoer
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatie en groepsverzekering