
AI Advisor
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
1. Documenteren van gebruikersinteracties met AI-oplossingen.
- Concreet betekent dit dat je periodiek het gedrag van de oplossingen moet analyseren, zoals gesprekken met gebruikers of de classificatie van e-mails. In samenwerking met AI-analysten valideer je de kwaliteit van de behandeling en stel je verbeteringsvoorstellen op.
- Schrijf precieze en relevante inhoud volgens het verbeteringsplan, terwijl je de samenhang van de automatisch gegenereerde inhoud bekijkt en waarborgt, zodat deze in lijn is met de commerciële ambities en juridische vereisten.
- Samenwerken op een strategische en nauwgezette manier met verschillende afdelingen om de oplossingen te laten evolueren, feedback en aanbevelingen te integreren.
- Zorg voor een constante overeenkomst tussen de AI-oplossingen, de ontwikkelingen van diensten en producten die door de bank worden aangeboden. Op deze manier is de geleverde informatie altijd actueel, relevant en in lijn met de verwachtingen van de gebruiker.
- Meewerken aan de testfasen om de prestaties en nauwkeurigheid van de oplossingen te valideren.
- Behoeften van gebruikers en bedrijfsprocessen identificeren en analyseren om ze zo optimaal mogelijk in de oplossingen te integreren.
- Samenwerken met alle betrokken partijen, waaronder onze Euro Information, om de oplossingen te ontwerpen en te ontwikkelen.
- Innovatieve en waardevolle functionele voorstellen voor de bank identificeren en voorstellen
- Afdelingen raadplegen en informeren over de huidige en geplande oplossingen, en zorgen voor een heldere en transparante communicatie om een optimale begrip en adoptie te waarborgen.
- Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans.
- Je werkt graag projectmatig en neemt actief deel aan werkgroepen en discussies.
- Je sterke communicatieve vaardigheden zijn een troef in de samenwerking met verschillende afdelingen en stakeholders.
- Je neemt initiatief, werkt proactief en denkt mee over de waarde en relevantie van verzoeken.
- Je bent didactisch sterk, verduidelijkt behoeften en creëert synergie binnen het team.
- Je beheert je werk autonoom, stelt prioriteiten en schakelt vlot tussen meerdere projecten.
- Je hebt een bijzondere interesse in AI-ontwikkeling en -beheer.
- Je streeft naar servicekwaliteit en weet gebruikersnoden goed in te schatten.
- Je gebruikt de juiste terminologie per domein (zoals rekeningbeheer, kredieten of verzekeringen) en vertaalt dit helder naar de eindgebruiker.
- Je hebt een diepgaande kennis van bankproducten en -diensten, evenals digitale services of je bent bereid om je vertrouwd te maken met deze verschillende domeinen.
- Je hebt reeds een kennis van AI beheer tools, en bent bereid om nieuwe technieken binnen dit domein te verkennen en beheersen.
- Idealiter kan je terugvallen op een opleiding in communicatie.
- Je werkt systematisch, je hebt oog voor detail en let nauwkeurig op de inhoud.
- Je bent bereid om het invoeren in de AI opstelling methodologic en AI beheer tools te leren.
- Een bedrijfscultuur die open is en een aangename werksfeer biedt
- Een dynamische functie waarin je snel kunt groeien en veel kunt leren ;
- Een team dat initiatief en samenwerking aanmoedigt en ondersteunt;
- Een organisatie die investeert in haar medewerkers door hoogwaardige trainingen en echte kansen voor carrièreontwikkeling;
- Een competitief salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden ;
- Een job binnen een stabiele organisatie, de Crédit Mutuel Alliance Fédérale, die lange-termijnrelaties met medewerkers en klanten waardeert.
StepStone
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.