
Administratief medewerker
- Berchem, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je onderhoudt professioneel contact met klanten en bent de schakel tussen hen en de planningsmedewerkers;
- Je beheert meerdere dossiers waarvan je de rapporten verwerkt;
- Je bent verantwoordelijk voor de facturatie;
- Je stelt algemene jaarplanningen op voor grotere klanten, vaak met meerdere regio's, en fungeert als centrale aanspreekpersoon;
- Je werkt nauw samen met andere teamleden en rapporteert waar nodig.
- Je bent klantgericht en nauwkeurig;
- Je spreekt professioneel Nederlands en kan je plantrekken in het Frans;
- Je bent sterk in het stellen van prioriteiten en denkt graag mee aan oplossingen;
- Je bent bereid om je snel in te werken in complexe klantendossiers en on-the-job bij te leren;
- Je hebt een goede kennis van het Office pakket.
- Een aantrekkelijk en competitief salarispakket;
- Een voltijds werkweek van 40 uur met 18 ADV-dagen, bovenop je standaardverlof;
- Maaltijdcheques;
- Gratis parkeergelegenheid, fietsvergoeding, woon-werkvergoeding, en OV-derdebetalerssyteem;
- Laptop, verzekeringsopties;
- Een uitdagende carrièrekans binnen een groeiend, stabiel bedrijf.