Applicatiebeheerder Planning

ZNA

  • Borgerhout, Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 1 mois
Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier?Hou je van werken in een dynamisch HR team, werk je nauwgezet en ben je een organisatorisch talent? Dan ben jij de persoon die we zoeken!Wat is jouw uitdaging?Als applicatiebeheerder planning ondersteuning je het management en de diensthoofden bij de voorbereiding en de uitoefening van het roosterproces om een zo optimaal mogelijke personeelsplanning te verkrijgen.
  • Je geeft opleiding aan leidinggevenden rond het gebruik van de planningstool.
  • Je coacht leidinggevenden in het maken van roostervriendelijke, gezonde planning.
  • Je schrijft handleidingen en maakt filmpjes om de gebruikers van de planningstool vlot op weg te helpen.
  • Je helpt de gebruikers met vragen rond de uurroosters en de planningstool.
  • Je volgt de roosterplanning op de verschillende diensten op, analyseert deze en adviseert verbeteringen.
  • Je formuleert verbetervoorstellen. Bij fouten in het systeem ga je op zoek waar de problemen zich situeren en zoek je mee naar oplossingen.
  • Je test nieuwe releases.
  • Samen met de dienst personeelsbeheer vertaal je nieuwe regelgeving mbt de planning naar richtlijnen en procedures in de praktijk.
  • Je volgt een aantal KPI's op: je zorgt voor beleidsrapportage rond planningsgerelateerde topics.
  • Je waarborgt mee de kwaliteit en veiligheid van de dienstverlening.
  • Je werkt nauw samen met de andere HR teams en rapporteert aan de Manager HR Services.
Graag meer weten? Bekijk de uitgebreide functiebeschrijving onderaan de vacaturetekst op de .Wat zijn jouw troeven?
  • Je bent in het bezit van een Master in HR, of je bent gelijkwaardig door ervaring en beschikt over een Bachelor diploma in een relevante richting.
  • Je hebt een goede basiskennis van sociale- en arbeidswetgeving.
  • Je beschikt over een zeer goede kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Je hebt een goede kennis van HR gerelateerde systemen en processen.
  • Je hebt een analytische en praktisch ingestelde geest.
  • Je werkt graag samen, handelt klantgericht en neemt initiatief en verantwoordelijkheid op.
  • Je communiceert helder en diplomatisch, waarbij je je uitleg goed onderbouwt.
  • Je bent oplossingsgericht, creatief en denkt vernieuwend.
  • Je streeft voortdurend naar een uitstekende kwaliteit in je werk en hebt oog voor continue verbetering.
  • Je bent bereid om je vlot naar de andere sites te verplaatsen.
Werken bij ZNA is kiezen voor patiëntgerichtheid, samenwerken, kostenbewust werken, respect en professionaliteit, want goed voor onze patiënten zorgen, daar draait het bij ZNA om.Waarom werken bij ZNA?
  • Wij bieden jou een prettig werkklimaat in een enthousiast team met erkenning en ondersteuning voor jouw ambities, inbreng en creativiteit.
  • We zorgen voor een evenwichtig loonpakket met talloze extra's (o.a. maaltijdcheques van 7,5 euro, gratis hospitalisatieverzekering, terugbetaling woon-werkverkeer, gratis griepvaccin, …).
  • Als ZNA medewerker ben je gratis aangesloten bij de ZNA Club (Benefits @ work) met tal van acties, evenementen en nog een uitgebreid gamma aan kortingen en voordelen.
  • Je hebt binnen ZNA een ruim aanbod aan opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden gericht op persoonlijke groei en om je vakkennis bij te spijkeren.
  • We gaan voor 100% gevaccineerde medewerkers.
  • Maar dat is lang niet alles! Ontdek alle voordelen van een job bij ZNA op onze
. * Vanaf 2024 vormen ZNA en GZA Ziekenhuizen samen één grote zorgwerkgever, het Ziekenhuis aan de Stroom (Meer info op
).Wat bieden we je aan?
  • Contract: Onbepaalde duur
  • Locatie:
in Antwerpen * Jobtime: 100% (38 uur/week)
  • Uurrooster: Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week.
Heb je nog vragen?Meer info over de wervingsprocedure? Contacteer Gwenn De Deyne, HR Specialist, op 032 234 40 50.
Meer weten over de functie? Contacteer Katia Moretti, HR Manager, op 0474 09 01 23.Vacaturenummer: 9627

ZNA