Facturatiemedewerker

Accent Jobs

  • Linkhout, Limbourg
  • 2.500-3.500 €/mois
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 14 jours
Wij bieden jouIn ruil voor jouw toewijding bieden wij het volgend loonpakket aan;
  • Je krijgt de kans om mee te schrijven aan een ambitieus groeiverhaal waarbij je inzet zal beloond worden met een gepersonaliseerd verloningspakket met extralegale voordelen zoals; maaltijdcheques, ecocheques en een hospitalisatieverzekering bij een vast contract
  • Onze klant hanteert een 39 uren werkweek in een voltijdse tewerkstelling waar glijdende uren en thuiswerk mogelijk zijn
  • Je verlof is vrij te kiezen in overleg met je collega's, naast je 20 wettelijke vakantiedagen heb je recht op 6 ADV dagen
  • Je zal training on the job krijgen
  • Je komt terecht in een groeiend team met stuk voor stuk enthousiaste, positieve mensen met een gezonde dosis humor en FUN
  • Er worden leuke activiteiten georganiseerd zoals; teambuildings, brainstormsessies, after works, kortgeleden zijn ze zelfs met heel het team naar Lapland geweest :-)
  • Er zijn daarnaast ook vers fruit, lekkere koffie van echte bonen, soep en koeken aanwezig
Extralegale voordelenMaaltijdchequesVerlof / ADV dagenHospitalisatieverzekeringEcochequesFlexibele uren Toon meerFunctieomschrijvingBen je net afgestudeerd van je Bachelor en ben je op zoek naar een eerste werkervaring of heb je al ervaring als facturatiemedewerker?
Dan ben je hier aan het juiste adres!Voor deze job als facturatiemedewerker in Lummen zal je in eerste instantie samen met 2 collega's verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse verwerking van transport- en boekhoudgegevens.Hieronder een greep uit je takenpakket;
  • Je zal gegevens verwerken van de gereden transporten
  • Je zal de inkoop- en transportfacturen verwerken
  • Je zal verkoopfacturen opmaken
  • Je zal de documenten controleren op de wettelijke verplichtingen
  • Je zal ondersteuning bieden bij de maand- en jaarafsluitingen
  • Daarnaast zal je ook ondersteunen bij de voorbereidingen van de betalingen, verwerken van de bankuittreksels, BTW-aangifte en meewerken aan de verbetering van verschillende financiële processen
Jouw profielVoor deze job zijn wij op zoek naar een persoon met oog voor detail die nauwkeurig te werk gaat.
  • Je hebt een bachelor of master in een economische richting
  • Als je affiniteit met logistieke processen hebt is dit een enorme plus
  • Je kan om met deadlines en de kalmte bewaren op drukke momenten zoals op het einde van de maand
  • Je hebt doorzettingsvermogen en je bijt jezelf echt vast in de taken waar je verantwoordelijk voor bent
  • Je kan vlot werken met MS Office
  • Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands en je kan jezelf behelpen in het Engels/Frans
  • Daarnaast ben je een echte teamplayer
BedrijfsinformatieOnze klant is internationaal actief in het verhandelen van diverse bijproducten en afvalstromen afkomstig uit de staal -en ijzerindustrie. Het zoeken naar innovatieve oplossingen om deze materialen duurzaam terug in te zetten als grondstof is hun business.Wil je graag meer te weten komen over deze toffe KMO bekijk dan snel via de volgende link hun filmpje.Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.2500.00 - 3500.00 / maand20/8/2025,LimburgFinancieelAdministratief bediendeBediendeBediendeDag-Voltijds506699

Accent Jobs