
Management Assistant in Advocatenkantoor
- Gand, Flandre-Orientale
- 5.000 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Zorgvuldig agendabeheer, het plannen van vergaderingen en afspraken, en fungeren als het primaire contactpunt voor zowel interne als externe relaties.
- Het opstellen, lay-outen, reviseren en vertalen van documenten, evenals het coördineren van interne en externe communicatie om een efficiënte informatieoverdracht te waarborgen.
- Organiseren van zakenreizen, evenementen en opvolgen van to-do lijsten van het team, zodat alles soepel verloopt.
- Ondersteuning van advocaten bij dagelijkse administratieve werkzaamheden, zoals het voorbereiden en aanpassen van documenten, rapporten en presentaties.
- Actief meedenken over werkprocessen, initiatieven nemen om het team beter te laten functioneren, en het uitvoeren van algemene administratieve taken, waaronder compliance werkzaamheden en het beheren van het elektronisch klassement en archief.
- Effectief en doelgericht gebruik van het MS Office-pakket, waaronder het opstellen van draaitabellen in Excel.
- Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden en een groot verantwoordelijkheidsgevoel
- Enerzijds ben je vlot en communicatief, maar anderzijds ook zeer discreet en betrouwbaar
- Stressbestendigheid is je tweede natuur, hierdoor kan je je steeds flexibel opstellen
LogicMelon