
ICT Support Engineer
- Ostende, Flandre-Occidentale
- 4.000 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- binnenkomende tickets registreert, opvolgt en oplost — van klein tot iets minder klein.
- typische problemen aanpakt zoals loginissues, printerstoringen en softwarevragen.
- werkposten klaarmaakt (laptops, schermen, dockingstations) en zorgt dat alles netjes werkt.
- gebruikers beheert in systemen zoals Active Directory en Microsoft 365.
- basisproblemen met netwerken, randapparatuur en software troubleshoot.
- helpt bouwen aan een duidelijke IT-kennisdatabank (zodat je niet alles 10 keer moet uitleggen 😉).
- samenwerkt met een ervaren IT-team voor de meer technische uitdagingen.
- Je hebt een IT-opleiding achter de rug of bent gewoon technisch sterk door ervaring of avondschool.
- Je kent je weg in Active Directory, Microsoft 365, Windows en standaardsoftware.
- Je weet hoe je een pc, printer of netwerkprobleem moet aanpakken — of zoekt het snel en zelfstandig uit.
- Je kan overweg met hardware zoals laptops, schermen, dockingstations, smartphones…
- Je spreekt vlot Nederlands en hebt minstens een basiskennis Frans (of goesting om bij te leren).
- Je bent hands-on, werkt zelfstandig en denkt oplossingsgericht.
- Je communiceert vlot, duidelijk en met een glimlach — ook als het even tegenzit.
LogicMelon