
Klantenadviseur ondernemingsloket
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Jij wordt het aanspreekpunt voor startende zelfstandigen en ondernemers
- Je beantwoordt vragen via mail, telefoon en het digitale loket en helpt klanten hun weg te vinden
- Je analyseert wat de klant écht nodig heeft en stemt jouw advies hierop af
- Je volgt klantendossiers van A tot Z op: van opstart tot opvolging
- Je werkt mee aan een vlotte dienstverlening, ook in samenwerking met boekhouders
- Dankzij een grondige opleiding word je een expert in je vakgebied
- Een bachelor diploma of relevante ervaring in een klantgerichte functie. Een bachelor rechtspraktijk is een grote plus!
- Je communiceert helder, luistert actief en hebt een klantgerichte mindset.
- Je schrikt niet terug voor complexe wetgeving of administratieve materie.
- Je zoekt een lange termijn engagement in een stabiele organisatie.
- Flexibele werkuren en de mogelijkheid tot thuiswerk voor een perfecte balans tussen werk en privé!
- Een contract van onbepaalde duur in een stabiele en betekenisvolle organisatie.
- Opleiding op maat om jezelf te ontwikkelen en te groeien in je rol.
- Maaltijdcheques
- Ecocheques
- Netto-onkostenvergoeding.
- Bonusplan
- Groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Mogelijkheid tot fietslease
- Maar liefst 38 vakantiedagen om volop te genieten.
- Nog heel wat leuke extra's voor jou én je gezin.