
Tweetalig Medewerker Klantensupport CBD 1 jaar
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- Je beantwoordt alle opmerkingen, suggesties, klachten, vragen van klanten op een nauwkeurige en doeltreffende manier, hoofdzakelijk per telefoon.
- Je zoekt en verzamelt alle nodige informatie binnen de MIVB om de klant voldoening te geven.
- Naast het dagelijks beantwoorden van oproepen ben je ook verantwoordelijk voor een aantal bijkomende taken, zoals het opmaken van vertragingsattesten, van betalingsbewijzen, het schriftelijk beantwoorden van eerstelijnsvragen en -klachten, reserveringen en bestellingen voor de TaxiBus-dienst, enz.
- Je stimuleert andere diensten van de MIVB door hen nuttige informatie vanwege de klanten door te sturen.
- Je stuurt bepaalde aanvragen door naar andere collega's, met respect voor de vastgelegde regels en procedures.
- Je werkt de klantendatabase voortdurend bij en verrijkt ze waar mogelijk.
- Secundair onderwijs (hoger niveau).
- Ervaring in klantcontact is een echt pluspunt.
- U beheerst het Frans en het Nederlands uitstekend, zowel mondeling als idealiter ook het Engels.
- Informatietools (MS Office), communicatiemiddelen en CRM-systemen hebben voor u geen geheimen meer.
- Uw persoonlijke kwaliteiten: klantgerichtheid (actief luisteren, empathie) en een commerciële ingesteldheid (assertiviteit), veelzijdigheid, flexibiliteit en stressbestendigheid.
- Een betekenisvol werk in een uitzonderlijke familiale sfeer waar we elkaar allemaal helpen.
- Een goede balans tussen werk en privéleven, met flexibele werktijden en telewerken waar je functie dat toelaat, evenals 35 vakantiedagen per jaar.
- Een mobiliteitspakket (MOBIB-kaart voor MIVB, TEC, De Lijn voor jou en je gezin, Brupass, fietsvergoeding, 80% korting op je NMBS-abonnement, jaarlijks abonnement op Villo en een voorkeurtarief voor Cambio-abonnementen).
- Tal van extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, extralegale kinderbijslag, bijdrage in de kosten van kinderopvang, bedrijfsrestaurant, sportfaciliteiten, kortingen bij verschillende organisaties en winkels).
- Een rechtvaardig beloningsbeleid dat je een salaris biedt dat jouw vaardigheden en ervaring weerspiegelt.
- De mogelijkheid om jezelf opnieuw uit te vinden tijdens je carrière dankzij een sterk intern mobiliteitsbeleid.
- Een ruime keuze aan kwaliteitsvolle opleidingen die je helpen om je carrière verder te ontwikkelen.
StepStone
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.