HR & Administratie Expert

Jobmatch

  • Hasselt, Limbourg
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 1 mois
  • Postuler facilement
Bedrijf Ben jij sterk in administratie én gepassioneerd door HR? In deze veelzijdige functie combineer je beide. Je staat in voor de volledige personeelsadministratie van A tot Z en zorgt mee voor een vlotte werking van het HR-beleid.Omschrijving
  • Personeelsadministratie: opmaak van contracten, loonverwerking, opleidingen, wagenparkbeheer
  • Beheer van zowel vaste medewerkers als tijdelijke krachten (flexi, interim, studenten, freelancers)
  • Mee vormgeven van tijdelijke teams tijdens drukke periodes en toezicht houden op correcte planning, verloning en facturatie
  • Optimaliseren en documenteren van HR-processen i.k.v. kwaliteitscertificatie
  • Ondersteuning in officemanagement (zoals poetsplanning en orde op kantoor)
Profiel Jij bent onze ideale kandidaat als je:
  • Ownership neemt over je taken, proactief communiceert en planmatig werkt
  • Snel schakelt bij veranderende prioriteiten
  • Graag bijleert en je verder wil verdiepen in HR
  • Beschikt over een bachelor- of masterdiploma
  • Reeds enkele jaren relevante ervaring in HR hebt
  • Vloeiend Nederlands en Engels spreekt, en ook Frans kan gebruiken in een sollicitatiegesprek
  • Energie krijgt van administratieve taken en oog hebt voor detail
Aanbod
  • Een contract van onbepaalde duur (voltijds of 4/5de)
  • Loon 4/5de €2300
  • Bedrijfswagen
  • Maaltijdcheques €6,-
  • Ecocheques
  • Netto onkostenvergoeding
  • Hospi en groepsverzekering
  • Eindejaarspremie
  • Een collegiale, no-nonsense werksfeer
  • Opleidingsmogelijkheden en ruimte voor groei
  • Mee het verschil maken binnen een KMO in volle beweging

Jobmatch