Helpdesk Daily Banking & Cera project (KBC) // start 22/09 // Nederlands (& Frans) // 2500br

Konvert

  • Berchem, Anvers
  • CDD
  • Temps-plein
  • Il y a 2 mois
Konvert Antwerpen zoekt voor een modern, dynamisch, leuk bedrijf in Berchem naar Customer care medewerkers voor KBC die Nederlands OF Nederlands-Frans spreken.Je start op het tijdelijke Cera project waar je na een paar maanden doorgroeit naar de Helpdesk Daily Banking:
  • Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons, e-mails en chatgroepen op de helpdesk. Concreet beantwoord je vragen en je lost problemen op in verband met de installatie, de configuratie en het gebruik van de KBC-producten voor elektronisch bankieren op Windows, Mac, Tablet en smartphone.
  • Op rustige momenten kan je tijdelijk ingezet worden op andere projecten zoals administratieve vragen en verwerkingen.
Wat is het Cera project?Het Cera-project binnen KBC is een tijdelijk project dat telkens terugkeert wanneer het halfjaarlijkse magazine van Cera wordt verstuurd naar klanten.
Tijdens deze periode is er een verhoogde instroom van telefoontjes van klanten die vragen hebben over de inhoud van het magazine of over hun lidmaatschap bij Cera.
Hierdoor ontstaat er tijdelijk extra werk op de klantendienst, waarvoor extra medewerkers worden ingezet. Het project is dus tijdelijk van aard.
Na afloop van het Cera-project is het de bedoeling dat je doorgroeit naar de dienst HDB.
  • Je bent oplossingsgericht en PC vaardig.
  • Je hebt interesse in online banking.
  • Nederlands? Geen enkel probleem.
  • Samen sterk! Dat is jouw motto.
Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren. Medewerkers opleiden in vaktechnieken. Zich voorstellen aan de telefoon De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...). De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...). Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...). Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen. De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...). De klant informeren over de kenmerken van de producten De klant adviseren bij zijn keuze. De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren Een vooruitgangstraject voorstellen. De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren. De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...). De activiteiten van een team coördineren. De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren. Contact opnemen met klanten en potentiële klanten De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...). Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Fulltime tewerkstelling: roulerend shiftensysteem (3 weken daguren, 1 week late shift 13u30-22u)
  • Zaterdagwerk van 09:00 - 17:00
  • Je krijgt 3 maanden opleiding waarna je kan thuiswerken (3 dagen per week)
  • Een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Marktconform loon (€2500 bruto) met extralegale voordelen (maaltijdcheques €8, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement en bijkomende premie's).
  • Kwaliteit staat boven kwantiteit, want enkel zo kan je klanten goed verder helpen.

Konvert