
Verantwoordelijke Magazijn | Halen
- Halen, Limbourg
- CDI
- Temps-plein
Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor een correcte administratie van de uitgaande en de inkomende goederen.Een adequate opvolging van de voorraad in de diverse interne & externe warehouses van de leveranciers behoort ook tot je takenpakket.Profiel o Je moet op ieder ogenblik alle producten en goederen weten te traceren in de Expeditie.
o Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de volledige goederenstroom volgens het FIFO-systeem en zodoende een continue correcte registratie van de stock op de Capra site en in de externe warehouses kunnen garanderen.
o Je bent is ook verantwoordelijk voor de controle van inkomende goederen, zowel externe goederen als afgewerkte producten vanuit de diverse afdelingen en een correcte registratie hiervan in het voorraadbeheerssysteem
o Je bent verantwoordelijk voor alle algemene administratie van de Afdeling Expeditie.
o Je bent verantwoordelijk voor een periodieke inventaris in de frigo's.
o Je zorgt mee voor het transport van goederen van en naar de frigo's en van en naar de Expeditie, waar nodig.
o Je voert de communicatie met de externe magazijnen.
o Je staat in voor de planning van het personeel in de Afdeling Expeditie.Wie ben jij?o Een enthousiasteling die beschikt over een Bachelor Diploma of minimum 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
o Iemand die vaardig is met Excel en ERP systems en een basiskennis heeft van het Frans en het Engels
o Een hands-on iemand die ook bereid is om een handje toe te steken binnen zijn team
o Een stressbestendig, proactief en flexibel persoon
o Iemand met ervaring en kennis m.b.t. de flow in een logistieke omgeving
o Je bent bij voorkeur in het bezit van een brevet om een heftruck en een elektrische stapelaar te besturenAanbod - Je kan rekenen op een marktconform salaris, aangevuld met een reeks mooie extralegale voordelen.
- Een afwisselende functie in een stabiele KMO, die deel uitmaakt van een internationale groep.
- Je komt terecht in een down-to-earth team met een no-nonsense aanpak.
- Werkuren: 8u30-17u (ma-don) 8u30-16u30 (vrijdag)
- Glijdende werkuren tussen 8u00-9u00 en 16u30-17u30.
- 39u/week in een 38u werkregime: recht op 1/2 compensatiedag per maand.
- Bespreekbaar loon, startend vanaf 3.500 EURHierbij de extralegale voordelen:
? Maaltijdcheques van 7 EUR / gewerkte dag
? Hospitalisatieverzekering
? Groepsverzekering
? GSM & GSM abonnement
? Laptop
? Ecocheques
? Jaarlijkse bonus op basis van de behaalde objectievenInteresse? Solliciteer dan via de blauwe knop “SOLLICITEER”.
Heb je nog verdere vragen? Dan mag je mailen naar hasselt.182@adecco.be of bellen naar 011 / 22 11 63 (druk op 2).Hoe verloopt een sollicitatie via Adecco?
Wij contacteren jou binnen de 48 uur na jouw sollicitatie.
Na een positief (telefonisch) intakegesprek, gaan wij verder met jouw kandidatuur. Deze versturen wij naar de klant, indien je hiermee akkoord bent.
Indien de klant overtuigd is van jouw profiel, volgt een gesprek bij de klant zelf en kan er eventueel een vervolginterview plaatsvinden.
Wij houden je op de hoogte over alle feedback en nieuws dat wij ontvangen.Tot snel?