Field Service Engineer
Espera
- Brabant Flamand
- CDI
- Temps-plein
- Preventief onderhoud van de machines bij de klant.
- Depannages (storingen oplossen), remote of bij de klant.
- Installatie en kalibratie van nieuwe machines.
- Communiceren met klanten om hun behoeften te begrijpen en oplossingen te bieden.
- Up-to-date blijven op het vlak van apparatuur en technologie via interne aangeboden opleidingen.
- Het geven van training en advies aan klanten over het gebruik en onderhoud van de apparatuur.
- Je houdt ervan op de baan te zijn en onderweg te zijn naar je klanten.
- Je bent Nederlandstalig maar kan je ook uitdrukken in het Frans.
- Diploma in een technische richting, elektromechanica, elektronica, ….
- Je hebt zowel interesse in hoe een machine mechanisch ineen zit als in de technologie en software.
- Je haalt voldoening uit het oplossen van problemen voor je klant; je denkt klantgericht en toont je een echte ambassadeur voor Espera.
- Je wordt onderdeel van een technisch team in een financieel stabiel bedrijf.
- Je krijgt veel autonomie en wordt bijgestaan door een interne technische centrale waar je voor advies en ondersteuning terecht kan.
- Elke dag is anders, er is veel variatie.
- Je komt terecht in een familiebedrijf dat sterk inzet op opleiding en well-being van medewerkers.
- Een aantrekkelijk salaris- en voordelenpakket dat is afgestemd op jouw niveau van ervaring.