Customer Support Analyst

Odoo

  • Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 1 jour
Kom jij ons team versterken? Odoo is een groeiend softwarebedrijf met een geweldig product, een gigantische wereldwijde community en een leuke en boeiende werkomgeving.Users of the Product7,000,000Company Growth60% Year over yearCompany MaturityProfitableWat houdt de job in?Je hebt als Customer Support Analyst een positieve en dynamische houding en biedt ondersteuning en hulp aan onze bestaande en potentiële klanten, evenals aan onze collega's. We trachten klanten tevreden te stellen door hun problemen op te lossen en hen een uitmuntende service te bieden.Jouw missie? Onze softwaregebruikers helpen door te zoeken naar het perfecte antwoord op hun vragen. Je dient een functioneel probleem te begrijpen en te onderzoeken wanneer een klantverzoek via ticketing, live chat of telefoon binnenkomt. Stuur indien nodig klanten door naar onze developers, naargelang het type aanvraag.Bovendien werk je nauw samen met interne teams zoals Consultants, Sales of Developers.Business KnowledgeTechnical SkillsAutonomyVariability of the JobQuality of Product / ToolsVERANTWOORDELIJKHEDEN
  • Klanten helpen met het gebruik van Odoo Business-apps
  • Functionele problemen oplossen door onderzoek te doen
  • In gesprek gaan met onze websitebezoekers en leads (Livechat)
  • Voor klanttevredenheid zorgen
  • De klantervaring verbeteren
  • Bijdragen aan de verbetering van ons product & documentatie
  • Bijkomende projecten beheren (nieuwe collega's aanwerven en onboarden, trainingen geven, ...)
Must Have
  • Vloeiend Engels & Nederlands spreken
  • Pluspunt: vloeiend Duits spreken
  • Gevoel hebben voor IT en business
  • Klantgericht zijn
  • Onafhankelijk zijn en over leervermogen beschikken
  • Een geldige werkvergunning hebben voor België
LEUK OM TE HEBBEN
  • Een andere Europese taal spreken (Spaans, Italiaans ...)
  • Een goede kennis hebben van bedrijfsprocessen
  • Technische kennis hebben (XML, Python, JS)
Wat maakt deze job geweldig?Jouw onboarding begint met een intensieve training van twee weken, gevolgd door een eindcertificaat. Je geeft constructieve feedback en draagt bij aan de verbetering van onze software.Kortom, je bent de sleutelfiguur tussen de eindgebruikers en Odoo. We rekenen op jou om onze klanten de beste ondersteuning te geven die ze ooit hebben gehad. Je werkdag zal er gegarandeerd elke dag anders uitzien!De Odoo-cultuurSamen aan een bedrijf bouwen waar we van houden.Het OprichtingsverhaalVan 1 naar 250 werknemers in 5 jaar tijd.Working in our Support team allowed me to have a deeper knowledge of the Odoo. Helping the clients is the heart of my job. Being able to make them happy by answering their question(s) or solving their issue(s) is the best reward!Zola
Customer Support Analyst at OdooThe best part of my job is that you get a double satisfaction everyday: Helping the customer at the same time that you are solving challenges. Of course working in a great environment where your colleagues are your friends helps a lot! You cannot get bored in a job where everyday is different but always fun!Inès
Customer Support Analyst at Odoo Previous NextWith Odoo, you can customize your salary package.CommunityOpen SourceServicesAbout us
EnglishOdoo is a suite of open source business apps that cover all your company needs: CRM, eCommerce, accounting, inventory, point of sale, project management, etc.Odoo's unique value proposition is to be at the same time very easy to use and fully integrated.

Odoo