Administratief Medewerker - Front Office 26u - Groot-Bijgaarden

Tempo-Team

  • Grand-Bigard, Brabant Flamand
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 20 jours
Voor onze klant in Groot-Bijgaarden, actief in de verkoop van industriële- en bedrijfsvoertuigen, zijn we op zoek naar een gedreven administratief medewerker die de receptie zal bemannen en tevens verantwoordelijk zal zijn voor verschillende administratieve taken.Je gaat in deze job aan de slag gedurende 26u/week in volgend uurrooster: ...- Maandag: van 12u45 tot 17u30
- Dinsdag: van 12u30 tot 17u30
- Donderdag: van 8u30 tot 17u30
- Vrijdag: van 8u30 tot 17u00
Toon meerVoor onze klant in Groot-Bijgaarden, actief in de verkoop van industriële- en bedrijfsvoertuigen, zijn we op zoek naar een gedreven administratief medewerker die de receptie zal bemannen en tevens verantwoordelijk zal zijn voor verschillende administratieve taken.Je gaat in deze job aan de slag gedurende 26u/week in volgend uurrooster:
- Maandag: van 12u45 tot 17u30
- Dinsdag: van 12u30 tot 17u30
- Donderdag: van 8u30 tot 17u30
- Vrijdag: van 8u30 tot 17u00hoofdverantwoordelijkhedenAls administratief medewerker aan de receptie speel je een cruciale rol in het soepel verlopen van onze dagelijkse activiteiten. Je taken zullen onder meer omvatten:- Beheren van travel requests: Verwerken van reisaanvragen, boeken van vluchten, hotels en transport, en het regelen van visumaanvragen indien nodig. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van alle reisarrangementen, waarbij je budgetten en de behoeften van onze medewerkers in acht neemt.
- Facturatie: Ondersteuning bieden bij het opstellen, verzenden en beheren van facturen. Je werkt nauw samen met de financiële afdeling om ervoor te zorgen dat alle factureringsprocessen soepel verlopen.
- Stockbeheer: Bijhouden van de voorraad kantoorbenodigdheden en het plaatsen van bestellingen indien nodig.
- Lunches bestellen: Coördineren van de lunchbestellingen voor vergaderingen en evenementen, en het zorgen voor een vlotte levering.
- Uitgaande en binnenkomende post beheren
- Receptietaken: Beantwoorden en doorverwijzen van inkomende telefoongesprekken en e-mails, begroeten van bezoekers en zorgen voor een professionele en gastvrije ontvangst.jouw aanbod- Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
- Sterke communicatieve vaardigheden en een gastvrije houding.
- Vermogen om zelfstandig te werken en prioriteiten te stellen.
- Bekendheid met SAP is een voordeel.
- Vloeiende beheersing van NL, FR en ENGOns aanbodJe krijgt de kans om via Exselsia aan de slag te gaan in een bruisende, leerrijke en internationale werkomgeving.Het sollicitatieprocesBenieuwd hoe het sollicitatieproces verloopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5Je solliciteertYess! Je hebt een job gevonden die bij je past! Solliciteer snel met je My Jobspace-account en motiveer waarom jij de perfecte kandidaat bent.2 van 5We nemen contact met je op!We bevestigen jouw sollicitatie per mail. Zo weet jij dat wij aan de slag gaan met jouw sollicitatie. We bekijken snel of je sollicitatie voldoet aan de eisen van de vacature.3 van 5Je komt in aanmerking voor de job!Als je sollicitatie in aanmerking komt, nemen we snel contact met je op. We overlopen samen je cv en bespreken de volgende stappen. (Een gesprek, testings, een rondleiding...)4 van 5We bespreken je kandidatuur met de klantWe bespreken jouw sollicitatie en cv met onze klant en geven aan waarom wij jou de perfecte kandidaat vinden. Zodra de klant zijn goedkeuring geeft, brengen we jou snel het goede nieuws.5 van 5Proficiat! Je hebt de job.Zijn de klant en jij zelf enthousiast? Yes! Dan is het tijd om je contract te tekenen. Gefeliciteerd! We bereiden je hierna goed voor op je eerste werkdag.Neem contact met ons opVragen? Neem contact met ons op.TVTamara Van de VeldeGerelateerde jobs
  • BRUSSEL
  • Vast
Exselsia (onderdeel van Tempo-Team) legt zich toe op de outsourcing van onthaal- en receptiediensten. Wij zorgen voor het gehele front desk management van onze klanten in diverse sectoren.Gepubliceerd 26 maart 2024Exselsia (onderdeel van Tempo-Team) legt zich toe op de outsourcing van onthaal- en receptiediensten. Wij zorgen voor het gehele front desk management van onze klanten in diverse sectoren.Jobs per mailSnel en makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wil? Dat kan met de Tempo-Team Job Agent!E-mailadres*FrequentieVerzendenIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van Job Agent-mails..Je Job Agent werd succesvol aangemaakt.Jouw motivatieSolliciteerContracttypeContracttypeJobs per sectorJobs per sectorContacteer onsContacteer onsMy JobspaceMy JobspaceTempo-TeamOp zoek naar tijdelijk werk als interim of een vast contract? Of zoek je de beste studentenjobs of een flexijob? Of je nu net van de schoolbanken komt of al heel veel ervaring hebt, wij doen er alles aan om zo snel mogelijk de uitdaging te vinden die bij je past.Tempo-Team nv (BTW BE0428.327.551), Tempo-Team at Home nv (BTW BE0467.127.056), Tempo-Team Construct nv (BTW BE0632.585.993) en Tempo-Team Professionals nv (BTW BE0434.480.717), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Tempo-Team