
Payroll Officer
- Anderlecht, Bruxelles
- 3.000-4.000 €/mois
- CDI
- Temps-plein
● 4 weken wettelijk verlof + 1 week extra verlof
● 1 dag home office mogelijk na jouw opleidingsperiode
● Flexibele werkuren💸 Een competitief salarispakket afgestemd op jouw profiel met extralegale voordelen:
● DKV hospitalisatieverzekering + ambulante zorg + tandartsverzekering
● Extra bonus van 2000 euro per jaar afhankelijk van beoordeling
● Netto onkosten vergoeding van 190 euro per maand🎓 Mogelijkheden tot gerichte opleidingen en ontwikkeling van jouw professionele vaardigheden
👥 Een plek in een stabiel en groeiend bedrijf waar je écht het verschil kan makenExtralegale voordelenHospitalisatieverzekeringOnkostenvergoedingFlexibele urenThuiswerkOpleidingstraject (+ betaalde opleidingen) Toon meerFunctieomschrijvingAls Payroll Officer in Brussel ben je verantwoordelijk voor het volledige loonverwerkingsproces van A tot Z:
💰 Verwerking van de lonen: ingave, opvolging, berekening en controle van de prestaties
📄 Beheer van sociale documenten en bijhorende administratie: Dimona-aangiften, arbeidsovereenkomsten, RSZ, C4, enz.
⚖️ Nauwkeurige toepassing van de sociale wetgeving
🗨️ Beantwoorden van sociaal-juridische vragen van klantenJouw profiel🎓 Je beschikt over een bachelordiploma in een juridische of HR-richting
of je hebt minstens 2 jaar relevante ervaring binnen een sociaal secretariaat of een personeelsdienst
🧮 Je hebt een sterk cijfermatig inzicht en volgt nauwgezet wetgeving, regels en procedures
💻 Je bent zeer goed vertrouwd met MS Office (Excel, Word, …)
📚 Je hebt een oprechte interesse in personeelsbeheer, sociaal recht en arbeidsrecht, en blijft je graag bijscholen
🗣️ Je communiceert vlot en klantgericht, met oog voor nauwkeurigheid
🗂️ Je bent organisatorisch sterk: je weet prioriteiten te stellen en deadlines te respecteren
✅ Je bent betrouwbaar, verantwoordelijk en discreet
🇫🇷🇳🇱 Je spreekt en schrijft vloeiend Frans én NederlandsBedrijfsinformatieJe komt terecht bij een gespecialiseerd sociaal bureau dat bedrijven ondersteunt bij het verwerken van lonen en personeelsadministratie, van kleine ondernemingen tot grote bedrijven. In tegenstelling tot klassieke sociale secretariaten, beheert dit kantoor geen RSZ- of bedrijfsvoorheffingbetalingen, waardoor klanten meer controle behouden en enkel betalen binnen de wettelijk voorziene termijnen.De focus ligt op persoonlijke service, correcte toepassing van de sociale wetgeving en heldere antwoorden op sociaal-juridische vragen. Hier staat kwaliteit en transparantie centraal - zonder de klassieke valkuilen van de grotere structuren.Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.3000.00 - 4000.00 / maand18/6/2025,Brussels Hoofdstedelijk GewestHuman resourcesHR consultantBediendeBediendeDag-Voltijds499810