Senior Research Consultant - Mystery Shopping

Ipsos

  • Gand, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 25 jours
Job Description: #ProudToBeIpsosIpsos is één van de grootste marktonderzoeksbureaus ter wereld. Wereldwijd zijn wij aanwezig in 90 landen, met meer dan 18.000 werknemers, waarvan maar liefst 180 werknemers in België.Wij leveren verrassende en unieke inzichten in mensen en markten waarmee we organisaties inspireren en helpen bij het nemen van hun beslissingen.Als organisatie zijn we volop in beweging met een groeiend klantenportfolio en zoeken we daardoor binnen ons Mystery Shopping team een 'Project- en team verantwoordelijke'. Het Mystery Shopping team zorgt ervoor dat bedrijven objectieve feedback krijgen over hun dienstverleningen van “getrainde” consumenten.Om dit te realiseren, zetten zij mensen in, 'mystery shoppers', die nagaan of merken en bedrijven hun beloftes aan klanten nakomen. Op deze manier kunnen de bedrijven zich op alle vlakken verder ontwikkelen MAAK JIJ HET VERSCHIL?
  • Je bent de sparringspartner voor de verantwoordelijke van het Mystery Shopping team.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor diverse mystery shoppingprojecten van begin tot einde:
  • Je maakt het voorstel op basis van de vraag en noden van de klant.
  • Je maakt samen met het team de scenario's voor de mystery shoppers, je bepaalt mee het
nodige profiel, je helpt bij het opstellen van de vragenlijst, je maakt de richtlijnen voor de mystery shopper. * Je volgt de vorderingen van het project op, en informeert de klant over de vooruitgang.
  • Je analyseert de data en rapporteert aan de klant met richtlijnen ter verbetering van de dienstverlening.
  • Je helpt bij het opbouwen van kennis en ervaring binnen het team. Daarbij sta je in voor de begeleiding en coaching van een klein team. Dit betekent dat je hen versterkt in hun rol. Het team bestaat uit een vijftal medewerkers.
  • Je bent mee verantwoordelijk voor de tevredenheid van een aantal bestaande klanten over de projecten die je voor hen doet.
  • Je biedt mee ondersteuning bij het oplossen van problemen bij de uitvoering van veldwerk,
rekrutering van shoppers, … * Je maakt deel uit van het bredere Channel Performance netwerk binnen onze Ipsos Community.
HOE VUL JIJ ONS AAN?
  • Je hebt een commerciële mindset en je houdt ervan om klantenrelaties te onderhouden en repeat business te genereren.
  • Je hebt minstens drie jaar ervaring in Project Management/Consultancy in Customer Experience, Retail Audit, de service industry … Ervaring met Mystery Shopping is een pluspunt.
  • Je voelt je op je best in een dienstverlenende omgeving en je hebt ervaring in een klantgerichte projectmanagementrol.
  • Je hebt al de eerste stappen gezet in het coachen van collega's en staat te popelen om een people managerrol op te nemen.
  • Je bent proactief en enthousiast om jouw eigen kennis en carrière bij Ipsos te laten groeien, en je hebt goesting om jouw expertise in mystery shopping uit te breiden.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden - zowel schriftelijk als mondeling - waardoor je klanten, shoppers en teamleden gemakkelijk te woord staat.
  • Je bent vooral erg positief en nieuwsgierig met een can do oplossingsgerichte mentaliteit.
  • Je beheerst het Nederlands en Engels en hebt een basiskennis van Frans. Een (zeer) goede beheersing van het Frans is een troef.
WAT WE JE TE BIEDEN HEBBEN
  • Een competitief pakket met extralegale voordelen op basis van jouw ervaring en expertise, samen met 28 dagen vakantie en 2 betaalde volunteer days.
  • We bieden je de mogelijkheid om een (elektrische) fiets aan een voordeliger tarief te leasen.
  • Een omgeving waarbinnen jouw inspanningen en prestaties worden erkend en beloond.
  • Je werkt in een klein en hecht team.
  • Wij zijn gepassioneerd door ons werk en vinden een goede balans tussen werk en privé net zo belangrijk. Hierdoor bieden we je een hybride werkomgeving waar je flexibel kan telewerken.
  • We zijn een Sport Award winnend bedrijf. Wij zetten in op tal van sportieve activiteiten zoals fietsweekends, ski- en snowboardinitiaties, marathons, muurklimmen, padel, surfen, powerdance, etc.
  • Elke keer weer kijken onze Ipsos collega's uit naar onze afterworks, zomerfeest en nieuwjaarsdrink.
  • Tot slot hechten we veel waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en trachten we een positieve bijdrage te leveren door tal van activiteiten te organiseren zoals een river clean-up, zero waste acties, bomen planten, etc.
JOIN US!Wil jij deel uitmaken van een inclusief bedrijf dat inzet op training, doorgroeimogelijkheden en tal van leuke activiteiten? Wij verwelkomen graag iedereen, ongeacht religie, genderidentiteit- en expressie. Diversiteit binnen onze teams wordt gezien als een echte meerwaarde.Solliciteer nu via de 'Apply now' button hieronder. Onze Talent & Development Officer Tinneke Van Hecke zal binnen enkele dagen contact met je opnemen.Wil je ondertussen meer informatie? Aarzel dan niet ons te contacteren via , of onze te bezoeken.About Us:Ipsos is one of the world's largest research companies and currently the only one primarily managed by researchers, ranking as a #1 full-service research organization for four consecutive years. With over 75 different data-driven solutions, and presence in 90 markets, Ipsos brings together research, implementation, methodological, and subject-matter experts from around the world, combining thematic and technical experts to deliver top-quality research and insights. Simply speaking, we help the biggest companies solve some of their biggest problems, serving more than 5000 clients across the globe by providing research, data, and insights on their target markets. And we're proud to share we've received our Great Place to Work Certification in 2022 & 2023!

Ipsos