Account Manager IT Infrastructure Antwerpen & Limburg

Orbid

  • Limbourg Anvers
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 3 mois
140 experten van Orbid gaan elke dag met veel drive aan de slag om organisaties future proof te maken. Door hen te ondersteunen op het vlak van IT, software en HR.
  • Vanuit onze unit Infrastructure begeleiden wij klanten naar een moderne, veilige en performante IT-infrastructuur. Samen met onze partners - topspelers uit de sector - werken we aan oplossingen zoals IT security, digital workplace, hybrid datacenter en up-to-date IT-omgevingen via managed services.
Benieuwd naar welke klanten we alvast ondersteunen? Kom meer te weten!

Welke uitdaging bieden wij jou
  • Je wordt ingewerkt en gecoacht door een ervaren collega Account Manager. Ook ben je snel autonoom om in samenwerking en overleg met je collega’s de bestaande klantencontacten te onderhouden én ons klantenbestand verder uit te bouwen in de regio Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant.
  • Je overtuigt prospecten van ons concept dat gebaseerd is op klantenverbondenheid en partnership.
  • Door het aanbieden van advies en de juiste oplossingen ter ondersteuning van de processen bij de klant creëer je een meerwaarde en een vertrouwens- en langetermijnrelatie.
  • Ons Infra sales team, waarvan je deel zal uitmaken, bestaat op vandaag uit 4 Account managers. Je rapporteert aan de Sales Manager IT Infrastructure.
Waarmee versterk je ons team
  • Je beschikt over een hogere opleiding en hebt een uitgesproken interesse voor een loopbaan in sales. Daarnaast beschik je over relevante saleservaring binnen IT.
  • Met je commerciële gedrevenheid, communicatieve vaardigheden en flexibiliteit, ben je snel in staat om de rol van Account Manager op te nemen voor onze (toekomstige) klanten.
  • Klantgerichtheid, professionaliteit en aandacht voor kwaliteit kenmerken onze aanpak.
Grow with us

Bij Orbid vinden we het belangrijk dat je groeit in je job én als persoon. We doen er alles aan zodat jij je thuis voelt bij ons. Elke Orbid-medewerker staat achter het vierletterwoord ‘GROW’: Goesting, Resultaatgericht, Open & Eerlijk en Werken in team. Deze waarden zijn de kern van onze bedrijfscultuur. We werken op een open en constructieve manier samen met collega’s en klanten, en geven alle kansen aan initiatieven van medewerkers. Samen met jouw carrièrecoach halen we het maximale eruit om samen te groeien.

In ruil voor de verantwoordelijkheid die je opneemt, kan je rekenen op onze waardering en een sterk verloningspakket (bedrijfswagen, smartphone, laptop en internetabonnement, maaltijdcheques en verzekeringen, collectieve loonbonus volgens prestaties, 32 verlof- en ADV dagen). Er zijn tal van momenten om bij te praten met collega’s, van Orbid teammeetings tot een gezellige drink in onze bar op vrijdag.

Publicatie datum

14.08.2019

Orbid