
Customer Care Representative
- Erembodegem, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en beantwoordt telefoongesprekken en e-mails in het Nederlands, Frans en Engels;
- Je verstrekt informatie over bestellingen, voorraadniveaus, levertijd en andere klantvragen;
- Je verwerkt alle informatie in complexe software;
- Je werkt samen met je collega's om klanttevredenheid, betrokkenheid en een uitstekende klantervaring te waarborgen;
- Je creëert oplossingen die waardevol zijn voor de klant;
- Je hebt geen medische achtergrond nodig, maar de bereidheid om te leren waarvoor de producten worden gebruikt zal je helpen de urgentie van bepaalde verzoeken beter te begrijpen en je werk betekenisvoller te maken!
- Je hebt een commerciële houding; de klant is jouw prioriteit;
- Je hebt een commerciële en proactieve instelling en neemt initiatief;
- Je hebt ervaring in het werken in een grote en complexe B2B-omgeving;
- Je houdt van het ondersteunen van procesverbeteringen die leiden tot efficiëntie;
- Je geniet van een verscheidenheid aan administratieve taken;
- Je kunt omgaan met een bepaald niveau van complexiteit;
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede durf in het Frans en Engels.
- Een gevarieerde fulltime of parttime 4/5e functie met internationale contacten;
- Een marktconforme verloning tussen 2600 en 4000 euro bruto;
- Een informele werksfeer met een dynamische bedrijfscultuur die ruimte biedt voor persoonlijke en professionele groei;
- Eén dag per week thuiswerken (vrijdag) na een onboarding-traject van 6 maanden;
- Een bedrijfsrestaurant, fitnessfaciliteiten en een strijkservice.