
Administratief logistiek bediende
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Verwerken en opvolgen van bestellingen en leveringen in het systeem.
- Facturatie en controle van logistieke kosten.
- Opvolgen van voorraadbeheer en aanvullen van stocklijsten.
- Opstellen van rapporten en analyseren van logistieke gegevens.
- Klanten en interne afdelingen informeren over bestellingen en leveringen.
- Opvolgen van douaneformaliteiten en import/exportdocumenten.
- Je hebt bij voorkeur een Bachelor diploma in een relevante richting (office, logistiek of supply chain management).Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je werkt gestructureerd en hebt oog voor detail.
- Je kunt prioriteiten stellen en meerdere taken tegelijk beheren.
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent klantgericht.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal - andere talen zijn een plus!
- Je kunt goed overweg met logistieke software en Microsoft Office.
- Een aantrekkelijk salaris op basis van ervaring aangevuld met extralegale voordelen.
- Contract optie vast of gelijk vast in dienst - valt te bespreken.
- Doorgroeimogelijkheden en opleidingsmogelijkheden.
- Een uitdagende job.
- Eventuele mogelijkheden tot glijtijden en thuiswerk.
- Fijne collega's.
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.