Klantenadviseur Keukens

Actief Interim

  • Hansbeke, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 1 mois
  • Postuler facilement
Wil jij graag een job waarbij je klanten persoonlijk kan begeleiden? Vind je het fijn om jouw creativiteit dagelijks te kunnen inzetten? Hou je van wat uitdaging in de job? Wil jij graag op verschillende locaties werken? Super! Lees dan zeker verder.Het bedrijf is een familiebedrijf, die al meer dan 100 jaar ervaring heeft op vlak van keukens. Met hun meer dan 15 toonzalen, kunnen hun klanten overal bij hen terecht. Hierbij staat een optimale klantenservice steeds met stip op nummer één. Een persoonlijke service en professioneel advies, maakt hen tot wie ze zijn. Elke klant is uniek en elke keuken is dit ook. Zin om verder mee te bouwen aan dit verhaal?Jouw dag zal er als volgt uit zien:
  • Begeleiden van klanten: de wensen van de klant vertalen naar een op maat gemaakt keukenontwerp
  • Ontwerpen: het keukenontwerp uittekenen in het digitaal ontwerpprogramma
  • Advies en begeleiding: adviseren van klanten met het kiezen van de juiste materialen, kleuren en opstelling
  • Administratieve opvolging: dossiers verwerken in het CRM-systeem
  • Je werkt werkt 1à2 dagen per week in de toonzaal in Nevele, de andere dagen ga je naar andere toonzalen
Wat wij van jou vragen:
  • Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma in interieurvormgeving, daarnaast heb je een goede kennis van interieurontwerp, keukens of design
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en in het Frans, dit voor een optimale communicatie met de klanten en jouw collega's
  • Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs B, regelmatig zal je jou ook verplaatsten naar andere toonzalen
  • Je bent klantgericht ingesteld, waarbij je vlot de behoeftes weet te vertalen naar concrete oplossingen
  • Je bent werkt graag flexibel, 2 dagen per week zal dit vanuit Nevele zijn, de andere dagen zijn in verschillende toonzalen die per week kunnen verschillen
Wat wij jou bieden:
  • Meteen vast contract is bespreekbaar
  • Voltijdse job van 39 uren per week, met weekendwerk
  • Loon is bespreekbaar volgens jouw ervaring
  • 20 wettelijke verlofdagen + 6 ADV-dagen
  • Bedrijfswagen met laadkaart
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering
  • Hier wordt er geloond naar werken en prestaties gaan niet onopgemerkt voorbij
  • Op regelmatige basis worden er leuke evenementen en team buildings georganiseerd
Solliciteren doe je zo:
  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630Na je sollicitatie, zal Sarah, Valerie of Anissa je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Actief Interim