
Office management/admin groei tot dossierbeheer (juridische sector)
- Ranst, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Als enthousiaste en goedlachse bediende ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant telefonisch en via mail (Cliënteel, overheden, ...)
- Na een inwerkperiode kan je vlot de dossiers/akten voorbereiden, e-registratie, opzoeken in het register, KLIM, ...
- Bellen de klanten ivm vragen over lopende dossiers? Geen probleem voor jou, jij weet ze correct te benaderen
- Focus op vastgoeddossiers, naarmate je deze onder de knie krijgt , meer verantwoordelijkheid
- Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestellingen kantoormaterialen, postverdeling, klassement, algemene administratie, frankeren, afhandelen formaliteiten, opmaak akten en juridische documenten, ...
- Attesten, vergunningen aanvragen
- Je bent administratief sterk + juridische kennis/achtergrond
- Ervaring in een Office management, management assistant rol
- Je kan als geen ander de nodige discretie bewaren
- Bachelor denkniveau
- Je bent vlot met MS Office
- Je komt terecht in een fijn team waar iedereen zich ten volle kan engageren
- Ruimte om door te groeien
- Correct loon met tal van voordelen zoals MC
- Voltijdse tewerkstelling