
Management & HR Assistant
- Turnhout, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Jij bent de essentiële schakel tussen directie en medewerkers.
- Je bereidt verslagen en uittreksels voor diverse vergaderingen.
- Je zorgt voor correcte informatieverstrekking aan betrokkenen en externe partners.
- Je volgt wettelijke verplichtingen en rapporteringen op voor overheidsinstanties.
- Je coördineert, organiseert en maakt verslag van de Algemene Vergadering.
- Je blijft up-to-date met administratieve regelgeving en past deze correct toe.
- Samen met de HR-adviseur zorg je voor efficiënte en klantgerichte personeelsadministratie:
- Je voert de loonadministratie uit.
- Je stelt personeelsdossiers en -documenten op en volgt deze op.
- Je stelt HR-rapporteringen op en voert data-analyses uit.
- Je hebt een bachelor in Office Management of gelijkwaardige door ervaring.
- Je kan minimum 2 jaar relevante ervaring voorleggen in een Management Assistant rol (of gelijkaardig takenpakket)
- Kennis van HR administratie is een pluspunt.
- Je werkt planmatig, discreet en klantgericht.
- Professionele communicatie met interne en externe partners zoals bestuursleden, notarissen en advocaten is jouw tweede natuur.
- Nauwkeurig en zelfstandig werken zit in jouw DNA.
- Een afwisselende en uitdagende job in een tof team.
- Werk in een mensgerichte organisatie met een belangrijke maatschappelijke impact.
- Zeer aantrekkelijk loonpakket met groeps- en hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.
- Flexibele werkuren, thuiswerkmogelijkheden en een mooi verlofpakket voor een gezonde work-life balance.