
Deeltijds Administratief Bediende
- Alost, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Boekhoudkundige ondersteuning: Contact onderhouden met leveranciers, collega’s en de boekhouder,
- Klassement en archivering van documenten,Bewerken en bijhouden van Excel-lijsten.
- Personeelsadministratie: Administratieve afhandeling van in- en uitdiensttredingen, Klassement van personeelsdossiers, Verzenden van standaardantwoorden naar sollicitanten
- Logistieke ondersteuning: Bestellingen plaatsen voor kantoorbenodigdheden
- Preventie: Administratieve ondersteuning van de preventieadviseur
- Discretie en vertouwen op nummer 1 zet
- Een positieve ingesteldheid heeft
- Een oog heeft voor structuur en nauwkeurigheid
- Een verzorgd en professioneel voorkomen heeft
- Minimum diploma secundair onderwijs met 5 jaar relevante werkervarin of een bachelor diploma
- Goede kennis van MS Office pakket
- Ervaring met administratieve processen is een plus
- Contract onbepaalde duur volgens een regime van 50% met doorgroeimogelijkheden
- Loonpakket in functie van ervaring en maturiteit
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
- Gratis parking of fietsenstalling nabij het kantoor
- Flex Income Plan
- Vergoeding woon-werkverkeer (vanaf 2 km), inclusief belastingvrije fietsvergoeding van €0,35/km