Medical Managment Assistant - mobiele equipe

AZORG

  • Alost, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 10 jours
Sinds januari 2025 gaan A.S.Z. en OLV Ziekenhuis met vereende krachten verder als AZORG. Werk met hart en ziel bij AZORG, de grootste werkgever in de streek, waar je geen nummer bent maar een gewaardeerde collega. Met campussen in Aalst, Asse, Ninove, Geraardsbergen en Wetteren brengen we zorg dicht bij huis en bieden we een warme werkomgeving. Jouw welzijn, groei en carrièreontwikkeling staan bij ons centraal, met ondersteuning vanaf dag één. We investeren in jouw talenten, zodat jij elke dag met trots en voldoening aan de slag kan. Sluit je aan bij ons team en maak het verschil in de zorg!Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil je meeschrijven aan het ‘AZORG-verhaal’?Wat houdt de functie in?
  • Je start iedere dag met een lach, je kijkt er naar uit om je administratieve skills, sociale flair en warmte te gebruiken, zowel naar je collega’s als naar de patiënten. Je hecht veel belang aan een vriendelijke ontvangst, een lach naar een patiënt of familielid, dat is waarom jij de job graag doet!
  • Je zal ingezet worden om vervangingen te doen, dit zowel op lange als korte termijn. Hierdoor maak je kennis met de verschillende disciplines in ons ziekenhuis en krijg je voldoende uitdaging en afwisseling in je job.
  • Je verwelkomt de patiënt en familieleden, je maakt afspraken met verschillende diensten en doet dit steeds met een lach.
  • Het elektronisch verwerken van afspraken en de opvolging in het agendaprogramma is voor jou geen probleem want administratie, da’s echt je ding!
  • De puntjes op de i, correct verwerken van de medische verslagen met de nodige snelheid behoort ook tot jouw takenpakket.
  • In- en uitgaande post verwerk jij als geen ander, je kan daarnaast gemakkelijk ingezet worden voor tarificatie taken.
  • Je garandeert een georganiseerd klassement voor de medische dossiers.
  • Overleg met collega’s, optimalisatie van de werking samen met het team én natuurlijk een TOP werksfeer, dat is waar jij mee aan werkt.
Wie ben jij?
  • Je hebt een diploma bachelor diploma Medical Management Assistant.
  • Afwisseling en variatie in je job, dat is je ding. Daarnaast ben je organisatorisch en planmatig
  • Vriendelijke en professionele communicatie met patiënten, voor jou helemaal geen probleem want patiëntvriendelijkheid is voor jou heel belangrijk! Daarnaast ben je betrokken en discreet en heb je zin voor verantwoordelijkheid.
  • Flexibiliteit, collegialiteit, zelfstandigheid en nauwkeurigheid, zijn kenmerken die op je lijf geschreven zijn.
  • Stress schrikt je niet af, je blijft kalm en kan efficiënt plannen en organiseren in een drukke en steeds wijzigende omgeving.
  • Je hebt een uitstekende kennis van de courante office-programma’s (Word, Excel, PowerPoint) alsook van medische terminologie.
  • Administratieve ziekenhuiservaring is een pluspunt, evenals een goede kennis van Frans en Engels.
  • Door je sociale flair ben je erg collegiaal en kan je je gemakkelijk integreren in een team. Daarnaast kan je ook zelfstandig werken.
Wat hebben wij jou te bieden?
  • Een job in een van de grootste ziekenhuizen waar oog is voor opleidingsmogelijkheden en zelfontplooiing.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur in een 38 -uren week.
  • Je zal werken vanuit onze campussen in Aalst, Asse en Ninove.
  • Verloning volgens IFIC 12, aantrekkelijke verlofregeling, groeps– en hospitalisatieverzekering, vergoeding van extra prestaties.
  • Maximale fietsvergoeding, vergoeding voor woon-werkverkeer
  • Een fijne werkomgeving waar collega’s elkaar een luisterend oor bieden.
  • Leuke attenties en een fantastisch personeelsfeest.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Caroline Vangeneugden (HR Partner rekrutering) 053 72 42 88 of mail naar: caroline.vangeneugden@azorg.be

AZORG