
Office Assistant
- Asse, Brabant Flamand
- CDI
- Temps-plein
- Beheer van inkomende post en pakjes, inclusief inschrijven van teststalen en opvolgen van leveringen.
- Ontvangst van bezoekers, inkomende telefonie en algemene receptietaken, waaronder het registreren van pallets en het professioneel afhandelen van klantvragen.
- Administratieve ondersteuning met betrekking tot financiële gegevens, zoals het opmaken van sales orders in het ERP-systeem (Odoo) en het opvolgen van facturaties.
- Organisatie en coördinatie van opleidingen: communiceren met sprekers, aanmelden van deelnemers, logistieke voorbereiding zoals het bestellen van catering, en evaluatie van de opleidingen.
- Opvolging van communicatie via nieuwsbrieven, updates over wetgevingen in de verpakkingssector, en het schrijven van creatieve en informatieve content.
- Je beschikt over een bacheloropleiding of hebt een A2-diploma aangevuld met relevante werkervaring.
- Je hebt een basiskennis financiën (ervaring met Odoo is een pluspunt) en kan goed overweg met MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Je hebt minstens 2 à 3 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie en weet prioriteiten te stellen.
- Je beheerst het Nederlands zeer goed en hebt daarnaast een goede praktische kennis van het Engels en Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je werkt nauwkeurig, bent zelfstandig en hebt een sociale, collegiale werkhouding.
- Een aantrekkelijke functie met variatie en verantwoordelijkheden binnen een groeiende en stabiele organisatie.
- Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding en een groepsverzekering.
- Een fulltime werkweek van 39 uur met zes extra ADV-dagen.
- Een werkomgeving met vastgelegde werktijden en een gezonde balans tussen werk en privé.
- Mogelijkheid tot professionele groei door interne opleidingen en doorgroeitrajecten.