
Junior Office Manager
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
aanspreekpunt van medewerkers en bezoekers van ons hoofdkantoor in Antwerpen.
Uiteraard ben je sterk in plannen en vooruitdenken. Meetingruimtes zien er tiptop uit, de
parkeerplek voor een belangrijke bezoeker is geregeld en de koffie-automaat heeft altijd
genoeg bonen.
Je bent onderdeel van ons People Team (want jouw werk vinden wij superbelangrijk voor
een goede employee experience!) en rapporteert aan onze Team Lead People, Marieta
Baaijens.Job Description
- Inkoop van kantoor- en facilitaire artikelen voor het hoofdkantoor
- Wagenparkbeheer
- Contacten onderhouden met leveranciers (bv. verzekeraars, het schoonmaakbedrijf
- en overige partners)
- Ontvangen van bezoekers, het voorbereiden van meetings en events
- Zorgen voor een net en representatief kantoor
- Het incidenteel regelen van cadeaus voor medewerkers, boeken van vluchten,
- treintickets en hotelovernachtingen
- Overige administratieve / facilitaire zaken en ad hoc taken ter ondersteuning van het
- management
- Je hebt uitstekende MS Office/Google Workspace vaardigheden
- Je spreekt/schrijft vloeiend Nederlands en goed Frans
- Je denkt oplossingsgericht en weet goed de juiste prioriteiten te stellen
- Je bent dienstverlenend, stressbestendig en begrijpt het belang van snel handelen
- Positief, nauwkeurig en proactief zijn eigenschappen die 100% bij jou horen
hands-on mentaliteit, willen we je zeker uitnodigen te solliciteren.Additional Information
- Een passend salaris bij je werkervaring
- Maaltijdcheques van € 7,- per gewerkte dag
- Hospitalisatieverzekering + tandverzekering
- Eindejaarspremie + Vakantiegeld
- Ecocheques
- Laptop en GSM