
Customer Support medewerker
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- Toevoegen en verwijderen van apparatuur binnen bestaande contracten
- Opstellen van offertes voor verlengingen en facturatie
- Voorstellen van nieuwe contracten aan klanten
- Uitwerken van onderhoudsplannen
- Beheren van diverse administratieve taken Je rapporteert rechtstreeks aan de Office Manager en werkt nauw samen met collega’s binnen de afdeling Brandweer en Industrie.
- Je beschikt over een bachelordiploma of relevante ervaring in een gelijkaardige functie
- Je spreekt vlot Frans en goed Nederlands, en hebt een basiskennis van Engels
- Je bent vertrouwd met moderne IT-tools en hebt een goede kennis van Excel; ervaring met SAP of een ander ERP-systeem is een plus
- Je werkt nauwkeurig, stelt prioriteiten en houdt van structuur
- Je woont binnen een straal van 35 km van Wemmel
- Een vast contract van 39 uur/week met 6 ADV-dagen
- Aantrekkelijk loonpakket met groeps- en hospitalisatieverzekering
- Ecocheques en een bonusregeling op basis van behaalde resultaten
- Een laptop en na 12 maanden de mogelijkheid tot:
- Telewerk tot 2 dagen per week
- Leasing van een fiets (klassiek, e-bike of speedbike)
- Ruimte om bij te leren en je takenpakket uit te breiden
- Veel autonomie en zelfsturing
- Een informele en open werksfeer in een dynamisch team
- Een stevige lokale KMO-structuur binnen een internationale organisatie