
Assistent Contract Managers
- Malines, Anvers
- 1.800-3.000 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Optreden als eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als digitaal, en het bieden van een efficiënte, klantgerichte service.
- Behandelen van binnenkomende oproepen en het ondersteunen van klanten en technici bij hun vragen en behoeften.
- De operationele planning en werkverdeling van technici organiseren voor preventieve onderhoudsactiviteiten en interventies via de Helpdesk, alsook voor bijkomende projecten met behulp van onze interne softwaretool.
- De mogelijkheden van onze softwaretool optimaal benutten voor de continue verbetering van operationele efficiëntie.
- Opmaak van bestelbonnen voor materialen en gereedschappen, en de opvolging van leveringen en technici-prestaties.
- Actief meewerken aan rapportages over contracten op wekelijkse, maandelijkse en kwartaalbasis, inclusief deelname aan klantenoverleggen.
- Affiniteit met techniek gericht op preventief en curatief onderhoud, bij voorkeur in HVAC.
- Vloeiend in zowel Nederlands als Frans.
- Ervaring met software-beheerprogramma's.
- Een echte teamplayer die ondernemend en assertief is, met empathie naar collega's toe.
- Stressbestendig en nauwkeurig in je werk.
- Sterke focus op klantgerichtheid, waarbij je anticipeert op de noden van klanten, snel problemen oplost en waarde toevoegt aan de relatie.
- Voltijds contract met uren van 8u - 17u.
- Een afwisselende functie binnen een nieuwe en stabiele onderneming, onderdeel van een vooraanstaande beursgenoteerde groep in België.
- Aantrekkelijk salaris, afhankelijk van je ervaring en toegevoegde waarde aan het bedrijf.
- De mogelijkheid tot opleidingen om je loopbaan binnen de organisatie te optimaliseren.