
Administratief boekhoudkundig medewerker
- Wommelgem, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Controle en beheer inkomende facturen en opvolging goedkeuringen
- Inboeken van inkoop- en verkoopfacturen
- Verwerken van banktransacties
- Ondersteuning junior boekhouder bij de loonadministratie
- Aankoopbeheer en budgetbewaking kantoren
- Opstellen en versturen van ICO facturen
- Beheer debiteuren- en crediteurenbeheer van A tot Z
- 1e aanspreekpunt en opvolging stakeholders (leveranciers, kantoren, interne afdelingen,…)
- Assisteren bij btw-aangiftes en maandafsluitingen
- Archiveren en digitaliseren van financiële documenten, up-to-date houden van onze sharepoint vb voorbereiding audit, contracten leveranciers, huur
- Je bent een administratieve duizendpoot en kan vlot in gesprek gaan met andere mensen
- Je communiceert op een constructieve manier
- Je hebt een zeer goede kennis van MS Office
- Je hebt al een eerste ervaring met boekhouden en de basisprincipes
- Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en houdt van cijfers
- Je gaat analytisch en kritisch te werk
- Je bent discreet
- Goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk)
- Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen.
- Een blitse bedrijfswagen met tankkaart of mobiliteitsbudget
- Een challenging bonussysteem
- Een cafetariaplan
- Een hospitalisatieverzekering