In deze functie versterk je het marketingteam en sta je in voor het ontwikkelen en implementeren van campagnes, content voor social media en e-mailmarketing. Daarnaast sta je voor het opzetten en coördineren van een e-commerce platform (B2B).Wat ga je doen?Je zet marketingstrategieën om in krachtige campagnes per merk (positionering, propositie)Je maakt content voor social media (LinkedIN, Meta) en e-mailcampagnesJe richt slimme marketingfunnels op in MailchimpJe analyseert data van campagnes, webshops en social media, stuurt bij en denkt actief mee over nieuwe initiatievenJe bent nauw betrokken bij het opzetten en coördineren van een B2B e-commerce platformJe werkt nauw samen met de marketingverantwoordelijke aan wie je rapporteertJe werkt nauw samen met de salesverantwoordelijke m.b.t. promoties en actiesJe genoot bij voorkeur een Bacheloropleiding in een relevante richting en hebt een drietal jaar ervaring in een soortgelijke functieErvaring binnen beauty, health of FMCG is een troefJe hebt kennis van e-mailmarketing, social media en e-commerceJe hebt kennis van Canva/Adobe en hebt een vlotte penJe hebt zin om merken te helpen groeien en werkt hierbij strategisch als praktischJe hebt sterke communicatieve en organisatorische vaardighedenJe respecteert deadlines en neemt initiatief Technische ondersteuning bieden aan commerciële krachten bij de lancering van commerciële actieplannen. Strategieën voor fondsenverwerving voor een goed doel of vereniging opstellen Campagnes voor fondsenwerving sturen. Marketingstudies uitvoeren Communiceren met de commerciële diensten, de algemene directie, .... Promotiemiddelen voor de producten uitdenken en de uitwerking controleren. Marketingoperaties van een website coördineren. Sociale media-toepassingen inzetten in professionele processen. Het marketingplan opstellen De ontwikkeling van de uitvoering van het marketingplan controleren. Het marketingbudget uitwerken en voor alle producten van de onderneming opvolgen. Een balans van de marketingacties opstellen en verbeteringen voorstellen. De marketingstrategie van de onderneming uitwerken op basis van marktonderzoek. De activiteiten van een team coördineren Een organisatie leiden. De productontwikkelingsstrategie bepalen of ertoe bijdragen samen met de dienst onderzoek en ontwikkeling, de productieafdeling, de commerciële dienst, .... De promotiecampagne van de producten uitdenken en opstarten. Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)Je komt terecht in een groeiend en dynamisch bedrijf actief binnen de professionele beautysectorJe wordt tewerkgesteld binnen een hecht team van collega’s die je graag begeleidenEr heerst een open cultuur met korte communicatielijnenBij opstart word je intens begeleid en opgeleidUitgaande functie met ruimte voor initiatieven, autonomie en groeiAantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen