
Administratief medewerker HR
- Edegem, Anvers
- Contrat
- Temps-plein
- Je maakt deel uit van de HR-dienst en biedt administratieve ondersteuning aan het team dat verantwoordelijk is voor de personeelsadministratie van meer dan 3500 medewerkers.
- Je verwerkt afwezigheidsattesten, aangifte van arbeidsongevallen en zwangerschapsattesten.
- Je maakt nieuwe personeelsbadges aan en maakt arbeidsovereenkomsten op.
- Je voorziet mee telefonische permanentie en zorgt voor een correct klassement.
- Je hebt een diploma secundair onderwijs of graduaat. Affiniteit met HR is een pluspunt.
- Je bent een administratieve duizendpoot, gestructureerd en klantvriendelijk.
- Je bent communicatief, service-minded en werkt georganiseerd.
- Je hebt een oog voor detail en bent hands-on.
- Je kan vlot overweg met courante softwarepaketten.
- Een voltijds bediendecontract voor bepaalde duur tot en met november 2025 met kans op verlenging.
- Je job met impact gaat gepaard met een motiverend loonpakket (loonschaal IFIC 12) en tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en verzekering gewaarborgd inkomen.
- Work-lifebalance is voor ons van groot belang. Ga je voltijds bij ons aan de slag? Dan kan je genieten van 40 vakantiedagen.
- Als universitair ziekenhuis bieden we talloze opleidingsmogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen.
- We ontzorgen jou en je gezin met verschillende kinderopvangmogelijkheden en een ruime, gratis personeelsparking.
- Je kan gebruikmaken van een rijk aanbod aan gratis sportactiviteiten en -ondersteuning dankzij onze erkenning als Sportbedrijf.
- Als topper in jouw vakgebied pas je perfect bij ons als Top Employer.
- En nog veel meer!