
Front Office & Assistant, verantwoordelijke administratie – Bandencentrale Regio Antwerpen (haven)
- Anvers
- Intérim
- Temps-partiel
- klanten professioneel ontvangen aan de balie en telefonisch te woord staan
- inkomende mails en bestellingen opvolgen en verwerken
- lich administratief werk zoals dispatching en planning
- aansturen van het team in de montageruimte, het aansturen van het team admin zal gaandeweg wel komen
- mee waken over de orde, efficientie en klanttevredenheid
- opleiding on-the-field (je leert al doende binnen het team)
- Je woont in de regio Noord-Antwerpen (bijv. Ekeren, Kapellen, Brasschaat...)
- Je hebt een bachelor denkniveau of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt reeds leidinggevende ervaring en staat stevig in je schoenen
- Je bent communicatief en klantgericht
- Je spreekt vloeiend Nederlands, een goede kennis van Engels en Frans is een plus
- Affiniteit met wagens en/of kennis van banden is een sterke troef
- Je bent geen junior, maar iemand met ervaring, maturiteit en verantwoordelijkheidszin
- Een marktcomforme verloning (bespreekbaar volgens ervaring)
- Een vast uurrooster van 4 dagen/week met 1 vaste vrije dag
- Geen weekendwerk
- Een dynamische werkomgeving is een van de grootste filialen
- Een collegiaal team waar ruimte is voor initiatief
- Interne opleidng
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.