
Payroll & HR Officer
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- Je bent verantwoordelijk voor een tijdige en kwalitatieve payroll van bedienden. Dit doe je in nauwe samenwerking met ons sociaal secretariaat. Je verzamelt en beheert hiervoor alle nodige info die een impact heeft op de payroll (registeren van afwezigheden, thematische verloven, moederschapsrust,…);
- Jij bent hét aanspreekpunt voor medewerkers en helpt hen met HR-vragen over diverse topics;
- Je stelt zaken kritisch in vraag en neemt zelfstandig initiatieven met het oog op verbetering van de werking van de afdeling en het payroll proces binnen de organisatie;
- Je beheert diverse administratieve zaken (zoals het opmaken van arbeidscontracten, het opvolgen sociale documenten,…);
- Je volgt het on- en off boardingproces op van onze medewerkers;
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het wagenpark.
- Tot slot krijg je de kans om je vast te bijten in enkele boeiende HR-projecten, zoals het mobiliteitsbudget en andere interessante initiatieven.
- Je bent verantwoordelijk voor een tijdige en kwalitatieve payroll van bedienden. Dit doe je in nauwe samenwerking met ons sociaal secretariaat. Je verzamelt en beheert hiervoor alle nodige info die een impact heeft op de payroll (registeren van afwezigheden, thematische verloven, moederschapsrust,…);
- Jij bent hét aanspreekpunt voor medewerkers en helpt hen met HR-vragen over diverse topics;
- Je stelt zaken kritisch in vraag en neemt zelfstandig initiatieven met het oog op verbetering van de werking van de afdeling en het payroll proces binnen de organisatie;
- Je beheert diverse administratieve zaken (zoals het opmaken van arbeidscontracten, het opvolgen sociale documenten,…);
- Je volgt het on- en off boardingproces op van onze medewerkers;
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het wagenpark.
- Tot slot krijg je de kans om je vast te bijten in enkele boeiende HR-projecten, zoals het mobiliteitsbudget en andere interessante initiatieven.
- Je hebt een eerste relevante werkervaring in payroll en HR administratie;
- Je hebt een sterke kennis van sociale wetgeving en past deze moeiteloos toe in de praktijk. Je houdt je kennis up-to-date om je rol te versterken en proactief bij te dragen aan de organisatie;
- Je ben communicatief sterk en werkt goed samen met diverse stakeholders;
- Je hebt ervaring met een payrollpakket;
- Je bent handig met MS Office, voornamelijk Word en Excel;
- Analytisch en nauwkeurig werken zit in je DNA;
- Je gaat voluit voor een goed resultaat en bent stressbestendig;
- Bovenal ben je een teamplayer met sterke administratieve skills
- Een uitstekend salaris met de optie om je 13e maand om te zetten in een cafetariaplan en een vast contract voor onbepaalde duur.
- Verschillende extralegale voordelen zoals laptop, GSM met abonnement, internetvergoeding, maaltijdcheques (€8), ecocheques en groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Flexibele werkuren met minimaal 2 dagen op kantoor en de mogelijkheid om 2 à 3 werkdagen thuis te werken.
- Ruimte voor groei en ontwikkeling binnen jouw rol, met veel bewegingsvrijheid.
- Uitgebreid vakantiepakket: 7 extra verlofdagen bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen en 10 feestdagen, met extra brugdagen (op maandag of vrijdag wanneer een wettelijke feestdag op dinsdag of donderdag valt).
- Een modern kantoor in hartje Brussel, goed bereikbaar met openbaar vervoer (10 minuten lopen van BXL Noordstation). Als je met de fiets of auto komt, is er parkeergelegenheid. Woon je in een andere provincie? Dan heb je de mogelijkheid om ook eens daar op kantoor te werken, want UNIZO heeft kantoren in elke provincie.