
Medewerker Allround Administratie & Facturatie
- Gand, Flandre-Orientale
- 41.703-55.604 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Opstellen en verzenden van verkoopfacturen
- Controleren van gegevens op bestelbonnen, leveringsbonnen en contracten
- Telefonisch en schriftelijk contact met klanten i.v.m. facturen of algemene vragen
- Ondersteuning bij administratie van personeelszaken, dossiers en klassement
- Beheren van mailboxen en verwerken van inkomende communicatie
- Aanmaken en opvolgen van klanten- en leveranciersdossiers
- Algemeen administratief support voor collega's en management
- Je hebt een bachelor diploma in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt een eerste ervaring in facturatie en/of administratie
- Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig
- Je bent klantgericht, communicatief en denkt mee met het team
- Je hebt een goede kennis van MS Office (vooral Excel en Outlook)
- Ervaring met een facturatie- of boekhoudpakket is een pluspunt
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en hebt daarnaast een goede kennis van het Engels en/of Frans.
- Een gevarieerde functie met veel autonomie
- Een marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen (o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, premies, etc.)
- Flexibele werkuren en een goede balans tussen werk en privé
- Verschillende bedrijfsevents, teambuildings en afterworks.
- Een warm, hecht team waar collega's klaarstaan voor elkaar
- Een werkplek waar jouw inbreng écht telt